בקרוב בוואטסאפ: כך תוכלו לשמור על אנונימיות

וואטסאפ עובדת בימים אלו על עדכון שיאפשר למשתמשים ליצור קשר עם משתמשים אחרים על בסיס שם משתמש - ולא מספר טלפון | עדכון נוסף וחביב: שיתוף מסך תוך כדי שיחת וידאו

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/23 22:25 ח בסיון התשפג

בקרוב בוואטסאפ: כך תוכלו לשמור על אנונימיות
צילום: shutterstock

חברת וואטסאפ חשפה היום (א') שורה של עדכונים שייכנסו בקרוב לאפליקציית המסרים ושעתידים לשפר את חוויית השימוש. העדכון הבולט ביותר התגלה על ידי אתר wabetainfo, שהבחין כי בהגדרות האפליקציה מופיעה אפשרות חדשה, שככל הנראה בעתיד תשנה את אופי האפליקציה.

 להתכתב - מבלי לחשוף את מספרי הטלפון 

מדובר בעדכון שעוד עובדים על פיתוחו בחברה, שמאפשר הגדרת שם משתמש בחשבון- תחת האפשרות, "WhatsApp username". בכך למעשה יוכלו המשתמשים להתכתב מבלי לחשוף את מספרי הטלפון זה של זה, ולשמור על התקשורת בתוך מסגרת האפליקציה בלבד, זאת בניגוד למצב כיום, שכאשר רוצים לשוחח עם אדם אחר באפליקציה חייבים את מספר הטלפון האישי שלו. בכך, למעשה, וואטסאפ תדמה יותר ליריבתה "טלגרם" בה חיפוש החברים הוא לפי שם המשתמש ולא לפי מספר הטלפון. 

טלגרם

טלגרם, המתחרה המרכזית של וואטסאפ. צילום: shutterstock

מלבד זאת, עדכון חדש נוסף ישים סוף לפאדיחות, כשצילומי המסך מהוואטסאפ מגיעים בטעות לחבר הלא נכון: פיצ'ר חדש של האפליקציה, יאפשר לשתף מסך ישירות במהלך שיחות ווידאו, כך תוך כדי שיחה יוכלו המשתמשים להציג זה לזה את הודעות והצ'אטים הרלוונטיים. בימים אלו החברה עובדת על העדכון שזמין כעת עבור מספר בודקי בטא.