צפו: מרהיב: כך חוו תושבי גוש עציון את סופת הברקים בירדן

לא רק בישראל חווים את מזג האוויר ההפכפך, סופת ברקים חריגה בירדן הפכה למחזה מרהיב עבור תושבים ביישובי מזרח גוש עציון שצפו באורות הברקים מבלי שנשמע קול הרעמים | עדכון חסימות כבישים בעקבות מזג האוויר

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/23 21:50 ח בסיון התשפג

מרהיב: כך חוו תושבי גוש עציון את סופת הברקים בירדן
סופת ברקים, ארכיון, צילום: Yossi Zamir/Flash 90

סופת ברקים ירדנית: מזג האוויר הקיצוני הורגש היטב בישראל במהלך הימים האחרונים, כאשר החום האביבי לווה בסופות חול, גשמים ושטפונות. אך לא רק בישראל חווים את מזג האוויר הקיצוני, גם בירדן השכנה מזג האוויר מפתיע במיוחד. עבור תושבים בגוש עציון, סופת הברקים שחווה המדינה השכנה הפך למחזה מרהיב במיוחד.

צפו במחזה המרהיב:

הסופה המרהיבה שנצפתה בגוש עציון צילום: ללא

בתיעוד שמגיע הערב (א') מישובי מזרח גוש עציון נראית סופת ברקים קיצונים שפוקדת את המדינה הסמוכה בה נראים ברקים רבים שיוצרים מחזה אורות מרהיב. התופעה מעניינת במיוחד לאור העובדה שקולות הרעמים לא מגיעים עד לישראל, מה שמותיר את התושבים רק עם מופע האורות.

גבעת הסוס מול רצועת עזה

גבעת הסוס מול רצועת עז. צילום: מנחם גולדווג

התחזית: מעונן חלקים עם גשם מקומי 

הלילה (ב') יהיה מעונן חלקית. בעיקר בדרום הארץ ובמזרחה צפוי גשם מקומי. בנחלי הדרום והמזרח עדיין קיים חשש משיטפונות. מחר: מעונן חלקית. תחול ירידה בטמפרטורות בעיקר במשור החוף. הטמפרטורות תהיינה רגילות לעונה. בבוקר במזרח הארץ עדיין יתכן גשם מקומי וקיים חשש קל משיטפונות בבקעת הירדן, במדבר יהודה ובים המלח. כך על פי תחזית השירות המטאורולוגי. 

עדכון חסימות בעקבות מזג אוויר

כביש 25 מצומת הערבה עד דימונה סגור לתנועה בשני הכיוונים.

כביש 90 נחסם לתנועה מעין בוקק (כיכר המלונות) ועד לעין גדי בשני הכיוונים.

כביש 40 מצומת ציחור למצפה רמון נחסם לתנועה בשני הכיוונים.

שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכוונים את התנועה.