הקהל פרץ - בית"ר לא הניפה את הגביע | נתניהו לקפטן: "חבק את הקבוצה"

בית"ר ירושלים נצצה על המגרש בחיפה וזכתה בגביע המדינה לאחר שהביסה את מכבי נתניה 3-0. הדרמה האמיתית התרחשה בתום המשחק כשהקהל הבית"רי פרץ למגרש ופיצץ את טקס ההנפה | הנשיא הרצוג הוברח

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/23 07:47 ד בסיון התשפג

הקהל פרץ - בית"ר לא הניפה את הגביע | נתניהו לקפטן: "חבק את הקבוצה"
הקהל פורץ למגרש בתום המשחק, צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90

לא קיבלה גביע: אירוע חסר תקדים התרחש אמש (ג') בתום גמר גביע המדינה בו ניצחה בית"ר ירושלים 3-0 את מכבי נתניה וזכתה בגביע. בעוד נשיא המדינה החל לחלק את המדליות לשחקני הקבוצה, פרצו מאות אוהדים למגרש ופוצצו את טקס ההנפה, מאבטחי הנשיא נאלצו לחלצו מההמון והבריחו אותו באמצע הטקס.

נתניהו מברך את קפטן בית"ר אחרי הזכייה בגביע צילום: דוברות ראש הממשלה

בית"ר ניצחה את מכבי נתניה 3-0

בעקבות האירועים החמורים, בהתאחדות לכדורגל שוקלים עתה, באילו צעדים לנקוט כאשר גם האפשרות של שלילה הגביע מבית"ר נשקלת. במשחק עצמו, אל מול 30 אלף צופים, הציגה בית"ר משחק נפלא וניצחה את מכבי נתניה 3-0 כאשר המצטיין על המגרש היה כוכב הקבוצה, ירדן שועה.

הנשיא הרצוג מחולץ מההמון

הנשיא הרצוג מחולץ מההמון צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90

נתניהו: "בתור ירושלמי ואוהד בית"ר זה רגע טוב לכולנו"

עוד לפני רצף האירועים שגרמו לפיצוץ טקס הנפת הגביע, יצא ראש הממשלה באמצע ההצבעות על התקציב ושוחח עם קפטן בית"ר אופיר קריאף. נתניהו אמר לקפטן: "הייתם נפלאים ואני מברך אתכם. בתור ירושלמי ואוהד בית"ר זה רגע טוב לכולנו. הספקתי לראות את כל הגולים תוך כדי ההצבעות על התקציב וגם אנחנו מבקיעים גולים הערב. חבק את כל הקבוצה בשמי".

ירדן שועה, הוביל את בית"ר לניצחון

ירדן שועה, הוביל את בית"ר לניצחון צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90