בני סכנין ביקשו להתארח באצטדיון בקריית שמונה - כך העירייה הגיבה

קבוצת הכדורגל בני סכנין מליגת העל פנו לעיריית קריית שמונה בבקשה להשכיר את איצטדיון הכדורגל למשחקי הקבוצה. העירייה החליטה להשיב בשלילה: "מי שקוראים להפציץ את קריית שמונה, לא ראוי שיגיעו להתארח אצלנו" 

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/23 13:50 טז בניסן התשפג

בני סכנין ביקשו להתארח באצטדיון בקריית שמונה - כך העירייה הגיבה
אצטדיון, צילום: shutterstock

ראשי קבוצת הכדורגל בני סכנין מליגת העל בכדורגל פנו לעיריית קריית שמונה בבקשה להשכיר את איצטדיון הכדורגל למשחקי הקבוצה. ראש עיריית קריית שמונה אביחי שטרן החליט להשיב בשלילה ופירט את סירובו במכתב ששיגר הבוקר להנהלת סכנין.

"בעקבות העימותים בין תושבי סכנין לכוחות הביטחון והקריאות לארגון חיזבאללה להפציץ את מדינת ישראל וקריית שמונה, החלטנו לא להשכיר לסכנין את אצטדיון הכדורגל העירוני למשחקי קבוצת סכנין", כתב ראש העיר במכתבו לבני סכנין.

'להפציץ את קריית שמונה עם טילים'

שטרן הסביר:  "בזמן בו מדינת ישראל ובמיוחד יישובי הצפון, נתונים תחת מתקפת טרור וטילים מלבנון, אנו עדים לעימותים של תושבי סכנין עם כוחות הביטחון ואשר חלק מאוהדי קבוצתכם קוראים בהפגנתיות לארגון הטרור חיזבאללה 'להפציץ את קריית שמונה עם טילים' ".

"לצערנו הרב לא ראינו כל הודעת גינוי של הנהלת קבוצתכם למעשים החמורים הללו שפוגעים ברגל גסה ביחסים הנפלאים שהיו עד כה בין מועדוני הכדורגל של סכנין וקריית שמונה. לא נוכל לעמוד מנגד כאשר יש מי שקורא לפגיעה בתושבי קריית שמונה או באזרחי ישראל ויתרה מכך, לאפשר להם להיכנס לביתנו דרך הדלת הראשית - גם אם מדובר בחלק ולא בכלל. מאחלים לכם הצלחה ומקווים במקביל כי יעמוד לכם האומץ לגנות בפומבי את מאות האנשים שזעקו אתמול נגד מדינת ישראל ובעד הטרור והקריאה להפציץ את קריית שמונה. בברכת רמאדאן כרים".

דובר קבוצת בני סכנין, מונדר חלאיילה מסר בתגובה: "לא פנינו ולא מעוניינים לשחק שם"

אוהדי בני סכנין, ארכיון

אוהדי בני סכנין, ארכיון צילום: Roy Alima/Flash90