שירה איסקוב התייצבה מול אביעד משה: "אני מגדלת ילד בפוסט טראומה"

במהלך דיון על ערעור שהגיש אביעד משה לבית המשפט העליון, שירה איסקוב תקפה: "אני אימא בפוסט-טראומה שמגדלת ילד עם פוסט-טראומה קשה, שבכל יום ראשון מדבר על הדם שניגר על הרצפה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/23 12:53 ב בסיון התשפג

שירה איסקוב התייצבה מול אביעד משה: "אני מגדלת ילד בפוסט טראומה"
שירה איסקוב בבית המשפט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בית המשפט העליון דן היום (ב') בערעור שהגיש אביעד משה, בעלה לשעבר של שירה איסקוב, שהואשם בניסיון לרצח של אשתו לפני כשלוש שנים. בתוך כך שופטי העליון נענו לבקשתו של משה ביקש להוסיף חוות דעת פסיכיאטרית, בקשה שהגיש סנגורו במטרה להקל בחומרת העונש שנגזר עליו, 23 שנות מאסר. 

"ילד שבכל יום מדבר על הדם שניגר על הרצפה"

שירה איסקוב הגיעה לבית המשפט וזעמה: "מדברים פה עליי ועל הילד שלי. על פניו נראה שחזרנו לחיים והמון מילים כואבות שחורכות את הנשמה נאמרו פה היום" אמרה והוסיפה, "אני אימא בפוסט-טראומה שמגדלת ילד עם פוסט-טראומה קשה, וילד שבכל יום ראשון מדבר על הדם שניגר על הרצפה ושאבא לקח רעשן והרביץ לאימא, ושאימא נעלמה לו מהחיים ‏ושהוא מנסה להבין ושיש לו אבא שקוראים לו אביעד". עוד אמרה איסקוב: "הוא ילד שגדל עם כאב ולא מבין איך אבא שלו עשה דבר כזה, ואיך אבא שלו לא אוסף אותו מהגן".

כזכור, בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר 23 שנות מאסר על אביעד משה, זאת לאחר שהורשע בניסיון רצח אשתו. עוד הורשע משה בגרימת חבלה בנסיבות מחמירות והתעללות בבנם הפעוט, שצפה בניסיון הרצח של אמו. מדובר בתקדים משפטי, שמעיד על כוונת השופטים כי החוק מתקדם ואינו סטטי.