"צרחות באוויר" 23 שנות מאסר ופיצוי כספי מקסימלי: נגזר עונשו של אביעד משה

בית המשפט גזר על בעלה לשעבר של שירה איסקוב את עונשו לאחר שהורשע בניסיון הרצח והתעללות בבנם הפעוט שצפה במעשים. איסקוב: "ילד שלי, היום הסברתי לך איזה יום עומד להיות היום - יום גזר דין"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 27/01/22 15:57 כה בשבט התשפב

23 שנות מאסר ופיצוי כספי מקסימלי: נגזר עונשו של אביעד משה
אביעד משה בבית המשפט, ארכיון, צילום: Flash90

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (ה') 23 שנות מאסר על אביעד משה, זאת לאחר שהורשע בניסיון רצח אשתו, שירה איסקוב בערב ראש השנה תשפ"א. עוד הורשע משה בגרימת חבלה בנסיבות מחמירות והתעללות בבנם הפעוט, שצפה בניסיון הרצח של אמו. מדובר בתקדים משפטי, שמעיד על כוונת השופטים כי החוק מתקדם ואינו סטטי. 

בנוסף, נגזרו עליו 24 חודשי מאסר על תנאי ופיצוי מקסימלי בסך 258 אלף שקלים. משה לא נכח בדיון וצפה בו באמצעות וידאו. גזר הדין כלל את תיאור האירועים המחרידים, "ערב ראש השנה תשפ"א, כולם עסוקים בהכנת לארוחת החג. לפתע נשמעות צרחות באוויר, ואז נגלית לעיני השכנים הזוועה: הנאשם הכה במערוך את שירה, אותו מערוך שהכינה איתו חלות קודם לכן. הנאשם המשיך בחבטה ועוד חבטה, והמשיך להלום בה עוד ועוד, ברקע הצרחות והבקשות שיפסיק. אבל הנאשם בשלו".

מוקדם יותר היום, עוד בטרם מתן גזר הדין, פרסמה איסקוב פוסט מרגש ברשתות החברתיות לצד תמונה עם בנה הקטן וכתבה, "ילד שלי, היום הסברתי לך איזה יום עומד להיות היום - יום גזר דין. הסתכלת עליי במבט תמים ואמרת לי 'כן אימא, נכון'".

שירה איסקוב ועדי גוזי בטקס הדלקת המשואות

שירה איסקוב ועדי גוזי בטקס הדלקת המשואות צילום: Yonatan Sindel/Flash90

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן