הליכוד במתקפה על ליברמן: כל יום שהוא מתייבש באופוזיציה זה גן עדן

בעקבות אמירתו החריפה של ליברמן נגד נתניהו בו איחל לו "מגיע לו לסבול בגיהינום יום יום", בליכוד תקפו בחזרה | קרעי:"איווט ליברמן שווה 'השטן', עפר לפיך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/23 11:30 א בסיון התשפג

הליכוד במתקפה על ליברמן: כל יום שהוא מתייבש באופוזיציה זה גן עדן
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר ישראל ביתנו ושר האוצר לשעבר, אביגדור ליברמן תקף היום (א') בחריפות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו ב"חדשות הבוקר" בקשת 12 ואמר כי "מגיע לו לסבול בגיהינום יום-יום", בעקבות דרישותיהם של שותפיו החרדים בקואליציה. בתוך כך, בליכוד תקפו בחזרה את ליברמן ומסרו כי "כל יום שבו המסית הלאומי ליברמן מתייבש באופוזיציה הוא גן עדן".

קרעי:"'איווט ליברמן' שווה "השטן'"

שר התקשורת, שלמה קרעי תקף בעמוד הטוויטר שלו את ליברמן וציין כי הגימטריה לשמו שווה למילה "השטן". "איווט ליברמן הוא מומחה ידוע לענייני גיהינם שהרי 'איווט ליברמן' = 364 = 'השטן'. עפר לפיך מר ליברמן. הקנאה בראש הממשלה נתניהו מעבירה אותך על דעתך. ולגופו של עניין, את שעות התמרוץ והטיפוח ללימודי ליבה למוכש"ר אתה ושאשא ביטלתם בממשלה הקודמת. אנחנו מתקנים. על אפך ועל חמתך".

קרעי |

קרעי | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"מגיע לו לסבול בגיהינום יום יום"

כאמור, ליברמן תקף הבוקר את נתניהו בעקבות דרישותיהם של חבריו החרדים בקואליציה. "אני הסכמתי לתת הרבה מאוד כספים - בתמורה ללימודי ליבה. מה שעשה נתניהו, ועל זה מגיע לו לסבול בגיהינום יום-יום, זה לקח את אותם אנשים ואמר: 'אני נותן לכם את אותם כספים בלי ללמוד לימודי ליבה. אני רוצה להשאיר אתכם בעוני, בלי השכלה, שתסבלו'. האיש מוכן למכור את כל הערכים בתמורה לשלטון".

גולדקנופף, נתניהו לר מתקפל

גולדקנופף, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

לטענתו של יו"ר ישראל ביתנו, נתניהו מונע מילדי ישראל ללמוד לימודי ליבה. "אני הסכמתי לתת 6,000 שקלים פר תלמיד לשנה תמורת לימודי ליבה בהיקף מלא. מיד נתניהו התייצב אל אותם אנשים ואמר: 'לא צריך ללמוד לימודי ליבה, תקבלו את אותו כסף'. זה שנתניהו מנע מילדי ישראל ללמוד לימודי ליבה, זה דבר בלתי נסבל ובלתי נסלח".

ליברמן העריך כי בסוף נתניהו ייכנע ללחצים של עוצמה יהודית ואגודת ישראל. "ההערכה שלי - יקנו את גולדקנופף ואת בן גביר, ייתנו להם כספים בדלת האחורית במשך השנה. ימצאו את המקורות וייתנו את הכספים. אני הבאתי תקציב לטובת אזרחי ישראל, פה התקציב לטובת המגזרים הרלוונטיים. זה התקציב הכי מגזרי מאז קום המדינה".