בן גביר עלה להר הבית: "אנחנו בעלי הבית על כאן"

השר לביטחון לאומי, עלה להר הבית לאחר שביום חמישי האחרון, יום ירושלים, נמנע ממנו להגיע להר והעביר מסר לנתניהו: "חייבים שנהיה בעלי הבית גם על הנגב, גם על הגליל והבסיס זה התקציב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/23 07:55 א בסיון התשפג

בן גביר עלה להר הבית: "אנחנו בעלי הבית על כאן"
צילום: תקשורת עוצמה יהודית

בפעם השנייה כשר: השר לביטחון לאומי ויו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, עלה הבוקר (א') להר הבית, לאחר שביום חמישי האחרון, יום ירושלים, נמנע ממנו להגיע להר. נזכיר כי הפעם האחרונה שהשר לביטחון לאומי עלה להר הבית, היה בינואר האחרון, ועלייתו עוררה סערה בעולם הערבי.

"שמח לעלות להר הבית, המקום הכי חשוב לעם ישראל צריך להגיד שהשוטרים עושים כאן עבודה נפלאה ושוב מוכיחים מי בעלי הבית בירושלים. כל האיומים של החמאס לא יעזרו, אנחנו בעלי הבית על ירושלים ועל ארץ ישראל כולה", אמר בן גביר.

בן גביר בהר הבית (תקשורת עוצמה יהודית):

"חייבים שנהיה בעלי הבית גם על הנגב, גם על הגליל והבסיס זה התקציב"

בתוך כך, השר לביטחון לאומי העביר מסר לראש הממשלה, בנימין נתניהו בעקבות המשבר סביב התקציב. "צריך לזכור את האחים שלנו בנגב ובגליל. בתקציב הקרוב חייבים להשקיע בנגב ובגליל. ירושלים זה הנשמה שלנו, הנגב והגליל זה הנפש שלנו, אנחנו חייבים להשקיע, חייבים לפעול שם, חייבים שנהיה בעלי הבית גם על הנגב, גם על הגליל והבסיס זה התקציב".

נתניהו ובן גביר |

נתניהו ובן גביר | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מתיחות בקואליציה? בליכוד תוקפים: "בן גביר קיבל מספיק כספים"

נזכיר כי גורם במפלגה אמר לאתר "וואלה" כי התקציב סגור וכי לא ייפתח למרות דרישותיהם של המפלגות. במפלגה ביטלו את אמירתו של גולדקנופף לפיה הדברים סוכמו בהסכם הקואליציוני, ואומרים כי אגודת ישראל חתמה על נוסח חדש בו לא נכלל תקצוב רטרואקטיבי של מוסדות הפטור.

גולדקנופף, נתניהו לר מתקפל

גולדקנופף, נתניהו לר מתקפל צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

על מפלגתו של בן גביר אמרו בליכוד: "בן גביר קיבל מספיק כספים בתקציבי המשרדים ובכספים הקואליציוניים, ועובדה שבצדק הוא הגדיל משמעותית את תקציב המשטרה. אם מסתכלים על מה כל משרד קיבל ומה כל מפלגה קיבלה בתקציב, והכספים הקואליציוניים יחד, זה ברור שאף אחד לא קופח".