סערת "מעלה אליהו" סגנית השר התחייבה בישיבה בתל אביב: "לא ניתן לזה לקרות"

סגנית שר האוצר, חברת הכנסת מיכל וולדיגר ביקרה בישיבת "מעלה אליהו" והתחייבה כי היא תעמוד לצדם במאבקם: "גורמים אינטרסנטיים ומחרחרי ריב ומדון מבקשים להזיק להם ובעצם לכולנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/05/23 15:38 כז באייר התשפג

סגנית השר התחייבה בישיבה בתל אביב: "לא ניתן לזה לקרות"
צילום: ללא

סערת "ישיבת מעלה אליהו": לפני כחודש וחצי פרסמנו על מאבק ציבורי של תושבים בתל אביב ובתוכם סגני ראש העירייה נגד הקמת מבנה חדש לישיבה הגבוהה "מעלה אליהו" באזור כיכר המדינה. לאחר דיונים שנערכו בעירייה, ראש העיר רון חולדאי, הורה לוועדת התכנון המקומית לבחון מחדש את התכנית להעברת ישיבת מעלה אליהו למבנה ברחוב קליי ולהציע חלופות נוספות. בעקבות כך, סגנית שר האוצר, חברת הכנסת מיכל וולדיגר ביקרה היום (ה') בישיבה כדי לחזק את רבניה ואת תלמידיה.

וולדיגר התחייבה כי תעמוד לצדם במאבקם. "ירושלים, שכולנו חוגגים איתה היום, מייצגת את האחדות בין כל המגזרים ואת האור לעולם כולו. זה בדיוק מה שעושה בפועל ישיבת "מעלה אליהו" מאז שקמה לפני עשרות שנים. אפס חיכוכים, רק להפיץ טוב ואור לסביבה כולה. גורמים אינטרסנטיים ומחרחרי ריב ומדון מבקשים להזיק להם ובעצם לכולנו. לא ניתן לזה לקרות. באתי לחזק אותם, עמדתי ואעמוד לצידם. גם אתם מוזמנים לקחת חלק בקמפיין. רק האהבה תנצח", אמרה וולדיגר.

צילום: ללא

גדעון סער מגן על הישיבה בתל אביב: "אגיע להתפלל שם"

נזכיר כי שר המשפטים לשעבר וחבר הכנסת מהמחנה הממלכתי, גדעון סער, חבר הכנסת גדעון סער הגן על הישיבה. "המתקפה על ישיבת "מעלה אליהו" בת"א היא קמפיין שנאה מובהק. הקמפיין הזה זר לערכי הסובלנות והפלורליזם של העיר בה נולדתי, גדלתי ובה אני חי. ברחוב דפנה או ברחוב קליי - אגיע להתפלל בחגי תשרי ב"מעלה אליהו". ישראל לא תתדרדר למלחמת אחים",כתב סער.