אחרי שהכתב הותקף - זה המהלך של ערוץ 14

לאחר שהותקף כתב הערוץ בהפגנה בבני ברק, בערוץ 14 מגיבים בחומרה ומקימים צוות משפטי על מנת להגיש תביעות אזרחיות כנגד התוקפים: "ניסיונות ההשתקה לא ירתיעו אותנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/05/23 11:03 כז באייר התשפג

אחרי שהכתב הותקף - זה המהלך של ערוץ 14
ההפגנה נגד לפיד, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

ערוץ 14 מגיב: במהלך סיקור הפגנת השמאל אמש (ד') בבני ברק, תקפו מפגינים את כתב ערוץ 14 עתי שליו והפריעו מהלך השידור. המפגינים במקום, צרו על הכתב ובשלב מסויים גם תקפו אותו בדגלים שנשאו עימם. 

"להעמיד כבר ממחר בבוקר צוות משפטי"

בערוץ 14 מגיבים היום בחומרה לאירועים ואומרים כי יפעילו אמצעים משפטיים כנגד המפגינים שהיכו את הכתב. "אנו דורשים ממפכ"ל המשטרה ומכל רשויות החוק לפעול לאלתר להעמיד לדין את הבריונים האלימים". בהנהלה הוסיפו כי "הנהלת הערוץ מתכוונת להעמיד כבר ממחר בבוקר צוות משפטי שיגיש תביעות אזרחיות כנגד הפורעים שתקפו את הצוות המסור שלנו. ניסיונות ההשתקה האלימה והעבריינית לא ירתיעו אותנו".

"רואים בחומרה": תגובת ארגון העיתונאים

ארגון העיתונאים והעיתונאיות בישראל הגיב לאירועים ומסר: "אנו רואים בחומרה ומתנגדים בכל תוקף להתנהגות מפגינים ששיבשו את השידור של כתב ערוץ 14. מצב שבו צוות תקשורת זקוק להגנת המשטרה כדי לבצע את עבודתו אינו מתקבל על הדעת. אנחנו קוראים לכל המפגינים, בעד ונגד, שלא להפריע לתקשורת לעשות את תפקידה במדינה דמוקרטית".