חבר הכנסת מעוצמה יהודית חשף: הייתי סוכן סמוי

אלמוג כהן השתתף בדיון בוועדת חוקה בכנסת, וסיפר לסובבים איך פעל נגד עברייני פרוטקשן במהלך שירותו במשטרה. "אמרו לי לך תחפש עבריינים שלוקחים על בקבוקים"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 16/05/23 18:44 כה באייר התשפג

חבר הכנסת מעוצמה יהודית חשף: הייתי סוכן סמוי
צילום: Tomer Neuberg/Flash90

כבר חצי שנה שאלמוג כהן משמש כחבר כנסת מטעם עוצמה יהודית, והיום (ג') נחשף פרט מידע חדש ומעניין לגביו. בדיון שהתקיים היום בוועדת חוק חוקה ומשפט של הכנסת, סיפר כהן, ששירת במשך 11 שנים במשטרת ישראל, כי בעברו שימש כסוכן סמוי. 

"אני שימשתי סוכן סמוי בתוך ארגון פשיעה", הוא אמר, והסביר כי צורת העבודה של הארגון בו פעל כללה לקיחת פרוטקשן בדרך יצירתית במיוחד. "אתה יודע איך הם לקחו פרוטקשן? בקבוקים ופחיות, אמרו לי לך תחפש עבריינים שלוקחים על בקבוקים". 

אלמוג כהן מסביר איך פעלה בתור סוכן סמוי 

כהן הסביר: "הם היו באים לבעלי אולמות באזור לכיש ואומרים: 'אל תשלם לי פרוטקשן, כל הבקבוקים שיש לך בסוף האירוע, תביא לי אותם. ואז הבנו שזה הפרוטקשן. הם ימצאו דרכים. אתם פשוט צריכים להכניס אותם לכלא". 

במענה להערה מהסובבים, הסביר חבר הכנסת כי מדובר במקרה ישן שכבר פוענח. את דבריו קישר למסר הבא: "מה שצריך לקרות זה צוות שמורכב גם ממודיעין, גם כלכלי, גם לוחמים וגם פחע"מ. זה לא משנה למה אדם יושב בכלא, ברגע שהוא יושב כל הווליום פוחת. הם תמיד ימצאו דרך".