שגעון גדלות? | חבר הכנסת אלמוג כהן: "לא ירו על שדרות בגללי"

לאחר שעות של שקט מתוח בעוטף, ולאחר קבע את לשכתו בשדרות, לוקח חבר הכנסת אלמוג כהן קרדיט לכך שלא ירו על העיר: "הם הבינו שאם הם יורים לעבר שדרות, הם יורים על חבר כנסת" | אתמול אמרו בסביבתו על אמירה דומה של בן גביר כי מדובר ב"יוהרה"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 10/05/23 13:55 יט באייר התשפג

שגעון גדלות? | חבר הכנסת אלמוג כהן: "לא ירו על שדרות בגללי"
אלמוג כהן, פתח לשכה בעיר, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לוקח קרדיט: לאחר ירי הרקטות לעבר יישובי עוטף עזה לפני כשבוע, קבע חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית את לשכתו בעיר. היום (ד') לאחר לילה מתוח בעוטף עזה, אומר חבר הכנסת בריאיון ל"ערוץ 14", כי העובדה שלא יורו רקטות לעבר העיר נזקפת לזכותו: "הייתי בשדרות ולא נורו רקטות".

"הייתי בשדרות ולא נורו רקטות"

המראיינת נווה דרומי שאלה את חבר הכנסת אם לא מדובר בשגעון גדלות וכהן ענה: "בסוף העובדות הן מאוד ברורות, כאשר בשבועות האחרונים בוצעו פעולות כמו הפעולה המצויינת של הימ"מ בשכם בשבוע שעבר, נורו רקטות על העוטף. אני הייתי שם בעוטף, הייתי בשדרות ולא נורו רקטות. בעצם היותי שם, הם הבינו שאם הם יורים לעבר שדרות, הם יורים על חבר כנסת".

אלמוג כהן, מתנצל ומסתייג

אלמוג כהן, מתנצל ומסתייג צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"זה לא אחראי לקחת קרדיט על הדבר הזה"

אתמול, הדברים היו הפוכים כאשר בסביבתו של כהן, הגיבו לדבריו של בן גביר שלקח קרדיט על החיסול הממוקד של בכירי הג'יהאד האסלאמי ואמרו כי מדובר ב"יוהרה". בסביבתו של חבר הכנסת אמרו ל"ישראל היום": "יש ניסיון לקחת קרדיט על החיסול בעזה" כשהכוונה היא לדבריו מוקדם יותר של השר בן גביר, "זה יוהרה להגיד דבר כזה. סיכול ממוקד תלוי בהבשלה מבצעית. מי שמספיק יהיר לחשוב שהשב"כ מביא ידיעת זהב בגללו טועה. צריך להיות יותר פרגמטיים. זה לא אחראי לקחת קרדיט על הדבר הזה".