נס גדול: רסיס רקטה אותר במיקום של הופעת הענק שבוטלה

רסיס של רקטה נפל ליד הלייב פארק בראשון לציון, שם הייתה אמורה להתקיים הופעה של להקת הבנים "הבקסטריט בויז", בהשתתפותם של כ-15 אלף מעריצים שבוטלה בהמלצת פיקוד העורף

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/05/23 23:01 כב באייר התשפג

נס גדול: רסיס רקטה אותר במיקום של הופעת הענק שבוטלה
אילוסטרציה, צילום: Nati Shohat/Flash90

נס גדול בראשל"צ: דקות לפני שהפסקת האש נכנסה הערב (מוצאי שבת) לתוקף אזעקות נשמעו בראשון לציון, בחולון, בשדרות ויישובי עוטף עזה. בתוך כך, רסיס של רקטה נפל ליד הלייב פארק בראשון לציון, שם הייתה אמורה להתקיים הופעה של להקת הבנים "הבקסטריט בויז", בהשתתפותם של כ-15 אלף מעריצים, שבוטלה בהמלצת פיקוד העורף. 

פעם שניה: אכזבה למעריצים של הזמר הסרוג

נזכיר כי לפני כחודש, הזמר חנן בן ארי אמור היה להופיע באצטדיון טוטו שדרות בהשתתפות 5,000 צופים, אולם למרות רצונו העז לקיים את ההופעה כמתוכנן, בשל מתיחות ביטחונית הורה מפקד פיקוד הדרום שלא לקיימה. הזמר המצליח הבטיח למעריצים המאוכזבים שיפצה אותם בהופעה אחרת, שנקבעה להתקיים בתחילת שבוע הבא. אבל בשל המצב הביטחוני ומטחי הרקטות הכבדים השבוע- חנן בן ארי נאלץ לדחות גם את ההופעה הזאת.

חנן בן ארי

חנן בן ארי צילום: צילום מסך יוטיוב

בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, כתב לתושבי הדרום: "אהובי בשדרות ובעוטף עזה, המופע הגדול שלנו יחד שוב נדחה. אבל אל יאוש, זה רק יגרום למפגש שלנו להיות חזק יותר! אני מבטיח", בן ארי הסביר מדוע לא הייתה ברירה אלא לדחות: "בגלל המצב הביטחוני בעוטף ובהוראת הצבא שלנו, הצוותים הטכניים של המופע לא יכולים להיכנס להקמות שתוכננו להיות ולכן המופע בשדרות לא יוכל להתקיים".

הזמר הבטיח לקהל שלו, שלמרות הכל ימצא מועד חדש לקיום המופע: "יחד עם עיריית שדרות נודיע על מועד חדש שיתפרסם בקרוב", והציע למאוכזבים: "כמובן מי שיבקש החזר כספי, יקבל במלואו. אוהב אתכם ומחבק אתכם".