משה ארבל עונה לאבי מעוז: אני לא מתכוון להתעסק בעיצובים גרפיים

שר הפנים השיב לפנייתו של יו"ר נעם, אבי מעוז, שהתלונן על שימוש ב"עברית רב מגדרית" ביום עיון של משרד הפנים: "מכבד את עמידתך על נושא זה אך הוא אינו על שולחן העבודה שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/23 14:48 כ באייר התשפג

משה ארבל עונה לאבי מעוז: אני לא מתכוון להתעסק בעיצובים גרפיים
השר משה ארבל | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו''ר מפלגת נעם, חבר הכנסת אבי מעוז, פנה לאחרונה לשר הפנים, משה ארבל, בעקבות שימוש בעברית לא תקינה הנקראת 'עברית רב מגדרית' ביום עיון של אגף בכיר תכנון ופיתוח של משרד הפנים, וביקש לדעת מי אישר את הצבת השלט. בעקבות הפנייה, השר ארבל השיב היום (ה') למעוז ואמר כי הוא לא מתכוון להתעסק בנושא הזה.

"אני לא מתכוון להתעסק בעיצובים גרפיים"

"משרד הפנים בראשותי מרובה אתגרים ומשימות", פתח ארבל את תשובתו, "ביניהם לבחירות לרשויות המקומויות וכן טיפול במשבר הדרכונים ועוד משימות רבות ומגוונות הנוגעות בחיי אזרחי ישראל כולם, נשים וגברים, יהודים וערבים, דתיים ושאינם".

אבי מעוז |

אבי מעוז | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

כאמור, ארבל השיב כי הוא לא מתכוון להתעסק בנושא הזה. "אני לא מתכוון להתעסק בעיצובים גרפיים של שלטים כל תקופת כהונתי כשר פנים. מכבד מאד את עמידתך על נושא זה אך הוא אינו על שולחן העבודה שלי ולו לנוכח המשימות הדחופות יותר המונחות על שולחן זה".

אבי מעוז מאשים: משרד המשפטים מנרמל פדופיליה

נזכיר כי בשבוע שעבר,  מעוז טען בנאומו במליאת הכנסת כי "תהליך הכשרת פדופיליה" החל בעולם. מעוז הזכיר נאום שנשא בעבר בו טען כי העולם בדרך להכשרת פדופיליה, על ידי מתן דוגמאות ממדינות שונות. דבריו נתקלו בהתנגדות מצד השר דאז יועז הנדל, ולביקורת של גיא זוהר. "אמרתי להם שניפגש בעוד כ- 15 שנה. אז מסתבר שלא היה צריך 15 שנה. ואפילו לא שנתיים".