אבי מעוז מאשים: משרד המשפטים מנרמל פדופיליה

ח"כ אבי מעוז הזכיר בנאומו במליאת הכנסת, נאום שנשא לפני שנה וחצי בו הזהיר כי הצעד הבא יהיה הכשרת הפדופיליה, וטען כי התהליך מתחיל כעת, עם תזכיר שפרסם משרד המשפטים: "לא במשמרת שלי. פדופיליה היא סטייה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/23 10:29 יב באייר התשפג

אבי מעוז מאשים: משרד המשפטים מנרמל פדופיליה
אבי מעוז, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יו''ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז טען בנאומו במליאת הכנסת כי "תהליך הכשרת פדופיליה" החל בעולם. מעוז הזכיר נאום שנשא בעבר בו טען כי העולם בדרך להכשרת פדופיליה, על ידי מתן דוגמאות ממדינות שונות. דבריו נתקלו בהתנגדות מצד השר דאז יועז הנדל, ולביקורת של גיא זוהר. "אמרתי להם שניפגש בעוד כ- 15 שנה. אז מסתבר שלא היה צריך 15 שנה. ואפילו לא שנתיים".

"צעיר בן 19 שיקיים יחסים בהסכמה עם ילדה בת 14 לא יופלל"

לדבריו, בתוך דו"ח חדש של האו"ם, שנכתב ע"י ועדת משפטנים בינלאומית בשיתוף קורא לאי הפללה של עבירות הקשורות במין ובסמים, "מוסווה המשפט הבא: 'בהקשר זה, אכיפת החוק הפלילי צריכה לשקף את הזכויות והיכולת של אנשים מתחת לגיל 18 לקבל החלטות לגבי עיסוק בהתנהגות מינית בהסכמה'. בלי שום מגבלה על הגיל המינימלי". מעוז טען: "פשוט הפקרת הילדים לטובת תאוות חולניות של מבוגרים".

"במצב החוקי הנוכחי במדינת ישראל, קיום יחסים עם ילד בגיל 14-16 נחשב לעבירה פלילית, אלא אם כן פער הגילאים ביניהם הוא לא יותר משלוש שנים וזה קרה בהסכמה", הסביר מעוז, וציין כי לאחרונה פורסם תזכיר חוק של משרד המשפטים להערות הציבור, שלדבריו "מבקש להגדיל את פער הגילאים לחמש שנים. כלומר, צעיר בן 19 שיקיים יחסים בהסכמה עם ילדה בת 14 לא יופלל. תגידו, אתם נורמליים משרד המשפטים?"

נלחמים בפדופיליה. אילוסטרציה

נלחמים בפדופיליה. אילוסטרציה צילום: shutterstock

"לא במשמרת שלי. פדופיליה היא סטייה"

חבר הכנסת תקף: "אני מודיע מעל במה זאת - לא במשמרת שלי. פדופיליה היא סטייה. פדופיליה היא תופעה מתועבת. ואני אעשה כל שביכולתי כדי לוודא שילדי ישראל לא יופקרו בגלל אג'נדות כאלה או אחרות".