מבצע מגן וחץ

שר הביטחון: "עלינו להיות מוכנים למערכה ממושכת"

שר הביטחון גלנט שוחח עם ראשי הראשויות בעוטף, הבהיר את חשיבות שיתוף הפעולה של האזרחים ואמר: "עלינו להיות מוכנים לכל תרחיש, כולל למערכה ממושכת והרחבת טווחי הירי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/23 12:42 יח באייר התשפג

שר הביטחון: "עלינו להיות מוכנים למערכה ממושכת"
שר הביטחון גלנט בשיחה עם ראשי רשויות בעוטף, צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון.

שר הביטחון, יואב גלנט, ערך היום (ג') סבב שיחות עם ראשי הרשויות בעוטף עזה. השר גלנט עדכן את ראשי הרשויות בפרטי הפעילות המבצעית הלילה, והדגיש בפניהם כי מערכת הביטחון ערוכה לטיפול בצרכי התושבים. 

שר הביטחון שוחח עם ראש עיריית שדרות אלון דוידי, ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, ראש עיריית נתיבות יחיאל זוהר, ראש עיריית אופקים איציק דנינו, ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, ראש המועצה האזורית אשכול גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו, ראש המועצה האזורית שער הנגב אופיר ליבשטיין וראש המועצה האזורית מרחבים שי חג'ג'.

"עלינו להיות מוכנים לכל תרחיש, כולל למערכה ממושכת והרחבת טווחי הירי"

במהלך השיחה אמר שר הביטחון, "צה"ל ושב"כ ביצעו הלילה פעולה מדויקת ומוצלחת נגד הנהגת ארגון הג'יאהד האיסלאמי ברצועת עזה. לא נסבול ירי המאיים על תושבי ישראל, זה אינו רק מעשה טרור, אלא קריאת תיגר על נוכחותינו". עוד אמר, "כבר ביום שלישי הנחיתי את צה"ל ושב"כ להיות מוכנים לסיכול שלושת המחבלים שחוסלו הלילה, האחראיים על ירי רקטות לישראל ועל אכוונת פיגועים רבים ביו"ש". 

שר הביטחון גלנט בשיחה עם ראשי רשויות בעוטף

שר הביטחון גלנט בשיחה עם ראשי רשויות בעוטף צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון.

השר התייחס לחשיבות שיתוף הפעולה של האזרחים: "עלינו להיות מוכנים לכל תרחיש, כולל למערכה ממושכת והרחבת טווחי הירי. ישנה חשיבות רבה לכך שהאזרחים, תחת הנהגתכם, יהיו ממושמעים, קשובים וישמעו להוראות מצילות חיים". לסיום אמר: "מערכת הביטחון תעניק כל סיוע שיידרש, הנחיתי את אנשי המקצוע להיות אתכם בקשר רציף ולטפל בכל הנדרש למען צרכי התושבים. יש לכם גב מלא ממערכת הביטחון".