עמית סגל עוקץ את בן גביר: מגיע למקום שלא רוצים אותו

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, סיכם את יומו של השר איתמר בן גביר, בעקבות המתקפות נגדו מצד חבריו לממשלה והצעד של האיחוד האירופי נגדו על מנת שלא ינאם ב"יום אירופה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/23 17:41 יז באייר התשפג

עמית סגל עוקץ את בן גביר: מגיע למקום שלא רוצים אותו
עמית סגל, , צילום: Hadas Parush/Flash90

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ספג במהלך היום (ב') שתי מתקפות נגדו. חבריו לממשלה, תקפו אותו בעקבות החרם של סיעתו, עוצמה יהודית, נגד הממשלה כמחאה על המדיניות הביטחונית של הממשלה. בנוסף, האיחוד האירופי ביטל את קבלת הפנים ב"יום אירופה" על מנת שהוא לא ינאם.

בעקבות האירועים האחרונים, הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, עקץ את השר בן גביר וכתב בעמוד הטוויטר שלו: "סיכום היום של בן גביר: מגיע למקום שלא רוצים אותו ולא מגיע למקום שרוצים אותו".

צילום: Marc Israel Sellem/POOL

סמוטריץ' נגד בן גביר: "הדרך להביא שינוי היא לא באיומים"

בישיבת הסיעה של הציונות הדתית, שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', התייחס לחרם של עוצמה יהודית וקרא לבן גביר לחזור בו מהחלטתו. "הדרך להביא שינוי היא לא באיומים על הפלת הממשלה ובהחרמת הממשלה והצבעות הקואליציה בכנסת. הפרס הכי גדול לטרור הוא הפלת ממשלת הימין ועליית השמאל יחד עם תומכי הטרור לשלטון", אמר יו"ר הציונות הדתית.

סמוטריץ' בישיבת הסיעה (עמיאל ירחי):

 סמוטריץ' קרא לבן גביר לחזור בו מהחלטתו. "אני שב וקורא לחברי השר איתמר בן גביר ולראש הממשלה לשבת ולדבר ולהחזיר את עבודת הממשלה והקואליציה למסלול. אנחנו עומדים בפני אישור תקציב המדינה בקריאה שניה ושלישית", אמר יו"ר הציונות הדתית.