טבח בטקסס: 8 הרוגים ו-7 פצועים במרכז קניות

הדיווחים על הירי הגיעו בשעה 15:40, ובתמונות מהזירה נראו כוחות משטרה רבים המאיצים במבלים לצאת במהירות מהקניון, בזמן שחלקם מרימים ידיים באוויר: "הוא הלך על המדרכה וירה ברובה לכל עבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/23 07:37 טז באייר התשפג

טבח בטקסס: 8 הרוגים ו-7 פצועים במרכז קניות
צילום: צילום מסך רשת ABC

חמוש ירה והרג אתמול (ש') שמונה בני אדם, ופצע לפחות שבעה נוספים בקניון הנמצא ב"אלן" שבמדינת טקקס, ארצות הברית. שוטר חיסל את החמוש לאחר שהחל לירות מחוץ לקניון. "הוא הלך על המדרכה וירה ברובה לכל עבר", סיפר אחד מעדי הראייה של רשת ABA. 

הקונים והעובדים נמלטו לאזורי האחסון בקניון, והתחבאו שם כשעתיים עד שרשויות החוק פינו את המתחם. מפקד המשטרה, אלן בריאן הארווי, סיפר: "אחד השוטרים שלנו היה במקרה בקניון, הוא שמע יריות והלך לכיוונם - ואז נטרל את החשוד". 

אירוע הירי התרחש כאמור בקניון באלן, פרבר קטן עם כ-100 אלף תושבים - כ-40 ק"מ צפונית לעיר דאלאס. הדיווחים על הירי הגיעו בשעה 15:40 בצהריים על פי השעון המקומי. כפי שניתן לראות, כוחות משטרה רבים האיצו במבלים לצאת במהירות מהקניון, בזמן שחלקם מרימים ידיים באוויר. 

הדיווח ברשת ABC:

בשנת 2023 אירעו לפחות 198 אירועי ירי המוני בארצות הברית, שיא שלילי של שבע שנים, כך על פי ארכיון האלימות בנשק של ארה"ב. לפני מספר ימים, חמוש ירה באזרחים שהגיעו למרכז רפואי באטלנטה. אדם אחד נורה למוות ועוד ארבעה נפצעו.