בהלה בנתב"ג: נוסע דיווח על פצצה בתיק - זה מה שנמצא

תייר מארצות הברית שסיים את בקורו בישראל, כבר היה על המטוס חזרה, אך לפני ההמראה ירד ודיווח כי יש לו פצצה בתיק. כוחות ביטחון הוזעקו למקום, אך בתיק לא הייתה פצצה. התייר סורב להיכנס לישראל והוא ימריא חזרה לארצות הבירת

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/05/23 09:20 יד באייר התשפג

בהלה בנתב"ג: נוסע דיווח על פצצה בתיק - זה מה שנמצא
נתב"ג, רגעים של בהלה, צילום: Gili Yaari/Flash90

רגעים דרמטיים: בקרית גבול ישראלית בנתב"ג, הופתעה אתמול (ה') כשתייר אמריקני טען בפניה כי יש לו פצצה בתיק. התייר (43) מארצות הברית, כבר היה על הטיסה חזרה לניו יורק לאחר שסיים ביקור בן יום בישראל, כשסיפר לדיילת על אדם שמנסה להפלילו ושם לו פצצה בתיק וירד מהמטוס. בעקבות הודעתו של התייר, כוחות ביטחון הוזעקו למקום אך בתיקו לא נמצאה פצצה.

 

בתיק נמצאו ציטוטים מספר מלאכי

בתיקו של האיש נמצאו דפים ועליהם ציטוטים מספר מלאכי המדברים על שריפת ירושלים. התייר שערך בארץ ביקור צליינות, נכנס אתמול בבוקר לישראל ובהמשך הערב עלה כאמור על המטוס חזרה לארצו. בעקבות האירועים, האיש סורב להיכנס שוב לישראל והוא יוטס חזרה לארצות הברית.

נתב"ג

נתב"ג, הודיע לדיילת שמנסים להפליל אותו. צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הודיע לדיילת שרוצים להפליל אותו

ברשות האוכלוסין תחקרו את האירוע החריג, לפי התחקיר, התייר סיפר לדיילת במטוס על אדם לבוש סרבל כחול שמנסה להפלילו וטמן לו את הפצצה בתיק, בהמשך ירד מהמטוס והגיע לבקרית הגבול והודיע לה על הפצצה, היא זו שהזעיקה את כוחות הביטחון.