אליה דומנוביץ' התבשר על מות בנו: "את העצב ליוותה נחמה קטנה"

מצבם של בני משפחת דומנוביץ' שנפגעו בתאונת הדרכים בכביש 40 ממשיך להשתפר. אב המשפחה אליה התעורר, ואשתו שנמצאת גם כן בשיקום, הגיעה אליו למחלקה ובישרה לו שבנם הקטן נהרג בתאונה: "עכשיו אנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 04/05/23 20:42 יג באייר התשפג

אליה דומנוביץ' התבשר על מות בנו: "את העצב ליוותה נחמה קטנה"
אליה ואילה דומנוביץ', היום | , צילום: באדיבות המשפחה

שיפור נוסף חל היום (ה') במצבם של בני משפחת דומנוביץ' שנפגעו בתאונת הדרכים ביום העצמאות על כביש 40 ומאושפזים בבית החולים סורוקה בבאר שבע. אב המשפחה, אליה, שנפצע קשה מאוד, התעורר ומתקשר עם סביבתו. אליה יצא מכלל סכנה ויועבר בקרוב למחלקה האורתופדית, להמשך טיפול בפציעת עמוד השדרה והגפיים עמה הוא מתמודד. 

"את העצב, הבכי והכאב על האובדן, ליוותה נחמה קטנה"

אתמול, אשתו אילה, שנפצעה באורח בינוני ונמצאת בשיקום בבית החולים, הגיעה אליו למחלקה לטיפול נמרץ ובישרה לו שבנם הקטן, מעין דוד, נהרג בתאונה, בנוכחות בני המשפחה הקרובה, הצוות הרפואי ועובדת סוציאלית מבית החולים סורוקה. מהמשפחה נמסר כי "את העצב, הבכי והכאב על האובדן, ליוותה נחמה קטנה עבור האב על כך שהלב של מעין יציל שני תינוקות אחרים".

מעיין דומנוביץ

מעיין דומנוביץ' ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה

בנם הבכור של בני הזוג, אורי בן ה-8, שנפגע בתאונה באורח קשה מאוד עם פגיעת ראש, התעורר מההרדמה, והתחיל צעדים ראשונים של שיקום. הוא מזהה את סביבתו, ואתמול אף רשם את שמו בטאבלט. היום צייר ציור לאביו, ואף הוציא מילים ספורות. 

"אנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה, להתכנס בביתנו, להתחיל שיקום"

הערב צולם סרטון מיוחד במחלקה לטיפול נמרץ. בסרטון מודים אליה ואילה לעם ישראל על החיבוק והתמיכה בשעתם הקשה. "עם ישראל היקר, ברוך ה' השבוע התעוררתי ושמחתי לגלות את החיבוק הענק שקיבלתי מכם. בכל הדברים: בתפילות, בהפרשת חלה, במעשים טובים, בלימוד תורה. תודה רבה מכל הלב, אני באמת באמת מתרגש מזה", אמר האב.

אליה הודה גם לוות הרפואי: "תודה רבה כמובן גם לצוות הרפואי של בית החולים סורוקה שנתן את הלב ואת הנשמה והצליח להוציא אותי מהמצב שהייתי בו. עכשיו אנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה, להתכנס בביתנו, להתחיל שיקום. ממש ממש תודה רבה לכם".