הימ"מ תחת אש: תיעוד ממצלמות הקסדה של הלוחמים

נחשף: תיעוד ממצלמות הקסדה של הלוחמים בשכם, שחיסלו את המחבלים שרצחו את לוסי, מאיה ורינה די הי"ד | הלוויה נערכה לכלב שנהרג בפעילות והגן על הלוחמים בגופו

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/23 18:09 יג באייר התשפג

הימ"מ תחת אש: תיעוד ממצלמות הקסדה של הלוחמים
במהלך הפעילות נהרג כלב הימ"מ "ג'אנגו", צילום: דוברות המשטרה

בפעילות משותפת של שב"כ, מג"ב,ימ"מ וצה"ל חוסלו הבוקר (ה') חסן קטנאני ומעאד מצרי, פעילי חמאס, שרצחו את לוסי, מאיה ורינה די הי"ד בפיגוע ירי סמוך לישוב חמרה בבקעת הירדן בחול המועד פסח. עם התרחשות הפיגוע, החל מאמץ מודיעיני ומבצעי משמעותי של שב"כ וצה"ל אשר הוביל לאיתור דירת המסתור בקסבה בשכם, והיום כוחות הביטחון יצאו לפעילות, כעת נחשף תיעוד חדש ממצלמות הראש של הלוחמים.

ג

ג'אנגו צילום: דוברות המשטרה

כלב הימ"מ "ג'אנגו" נהרג בעת שהגן בגופו והציל את חייהם של הלוחמים

כפי שניתן לראות בתיעוד ממצלמות הקסדה של לוחמי הימ"מ, נפתחה אש חיה לעבר הלוחמים שהגיבו בירי של אמצעים שונים וחיסלו את שני המחבלים שביצעו את הפיגוע. כמו כן זוהו פגיעות במחבלים נוספים שפתחו לעברם באש לעבר כוחותינו. במהלך הפעילות נהרג כלב הימ"מ "ג'אנגו" בעת שהגן בגופו והציל את חייהם של הלוחמים. הלוויתנו התקיימה מוקדם יותר היום ביחידה. 

בנוסף, לוחמי הכוח המסוערב תועדו במצלמות הרחוב כשהם צועדים בסמטה בדרך אל יעד ועד ליעד. הכוח היה מחופש בחלקו לפועלים פלשתינים וחלקו לנשים פלשתיניות. אחרי שהמסתערבים עברו, הגיעו לוחמי צה"ל על מדים. בתיעוד אחר נראה המסתערבים כשהם מחופשים לפועלי ניקיון שמפנים זבל.

הלוויית הכלב שנהרג

הלוויית הכלב שנהרג צילום: דובר צה"ל