חיסול בלב שכם תיעוד המסתערבים במצלמות האבטחה: נשים פלשתיניות ופועלי ניקיון

לאחר חיסול המחבלים שרצחו את בנות משפחת די הי"ד, ומאז שעות הבוקר, מפורסמים בתקשורת הערבית וברשתות החברתיות בשפה הערבית שני תיעודים של המסתערבים ולוחמי צה"ל שהגיעו עד ללב שכם 

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 04/05/23 16:08 יג באייר התשפג

תיעוד המסתערבים במצלמות האבטחה: נשים פלשתיניות ופועלי ניקיון
המסתערבים בלב שכם | , צילום: צילום מסך פייסבוק "FAJER TV"

בפעילות כוחות הביטחון חוסלו הבוקר (ה') בלב שכם שני פעילי ארגון הטרור חמאס שרצחו את בנות משפחת די הי"ד בפיגוע ירי בחול המועד פסח. מאז שעות הבוקר מפורסמים בתקשורת הערבית וכן ברשתות החברתיות בשפה הערבית שני תיעודים של הרגעים בהם הגיעו לאזור החיסול מסתערבים ולוחמי צה"ל. 

לוחמי הכוח המסוערב תועדו במצלמות הרחוב כשהם צועדים בסמטה בדרך אל יעד ועד ליעד. הכוח היה מחופש בחלקו לפועלים פלשתינים וחלקו לנשים פלשתיניות. אחרי שהמסתערבים עברו, הגיעו לוחמי צה"ל על מדים. בתיעוד אחר נראה המסתערבים כשהם מחופשים לפועלי ניקיון שמפנים זבל.

ליאו די: ביקשתי מהשב"כ לדבר עם הוריהם של המחבלים שחוסלו

הרב ליאו די, הגיב בראיון ל"כאן רשת ב" לחיסולם של המחבלים. "מודים לכוחות הביטחון ושמחים שאף חייל לא סיכן את עצמו, זה היה חשוב לי ולמשפחתי. אמרתי לשב"כ שאם היו חיים, היינו רוצים לראיין אותם ולשאול אותם למה הם עשו את זה? מה הרצון שלהם? מה החזון שלהם לעולם טוב יותר ולעתיד ילדיהם? עכשיו ביקשתי מהשב"כ שבגלל שהם מתים, רצינו לדבר עם ההורים שלהם ולשאול אותם  את אותה שאלה", אמר הרב די בראיון.