בגלל ויכוח על חנייה: 2 תושבי ירושלים מואשמים ברצח בנסיבות מחמירות

הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושבי ירושלים כבני 26-21, בגין רצח בנסיבות מחמירות בשל סכסוך על מקום חנייה

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 04/05/23 15:03 יג באייר התשפג

בגלל ויכוח על חנייה: 2 תושבי ירושלים מואשמים ברצח בנסיבות מחמירות
צילום: Nati Shohat/Flash90.

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ה') לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שני תושבי ירושלים כבני 26-21, בגין רצח בנסיבות מחמירות גבר בשל סכסוך על מקום חנייה. כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של רצח בנסיבות מחמירות בצוותא, נשיאת נשק וירי מנשק חם באזור מגורים ובאופן שיש בו כדי לסכן חיי אדם. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מרים בן גל, בשל ויכוח על שימוש במקום חניה בין קרוב משפחה של הנאשמים לבין המנוח, החלה קטטה המונית בין שתי המשפחות שכללה יידויי אבנים בסמטאות שכונת סילוואן. במהלך הקטטה שלפו הנאשמים אקדחים וירו לעבר המנוח ובני משפחתו, אחד מהקליעים פגעו בראשו של המנוח אשר אושפז בבית החולים שם נקבע מותו מספר ימים לאחר מכן.

26 שנות מאסר לצעיר שירה למוות בגבר בחולון בגלל ויכוח על חנייה

נזכיר כי בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר בינואר האחרון על אוראל זוית, 26 שנות מאסר לאחר שהורשע בהריגה יורי פודובני ז"ל בשנת 2019 באזור התעשייה בחולון, בעקבות ויכוח על חנייה, ובעוד עבירות אלימות נוספות. בנוסף, זוית ישלם פיצויים בגובה 258,000 שקלים למשפחתו של פודובני.

חונים עם פנגו? שימו לב על מה אתם משלמים

חונים עם פנגו? שימו לב על מה אתם משלמים צילום: shutterstock

בגזר הדין, כתבו השופטים בן יוסף, היימן וזמיר כי ""עבירות האלימות הפושטות בחברתנו, הורסות כל חלקה טובה ועל בית המשפט להטיל את כל כטבד משקלו המוסרי על מנת למגר, או לפחות לצמצם, את הנגע באמצעות ענישה מתאימה".