טרגדיה בשפלה: ילד בן 7 נדרס למוות על ידי משאית

ילד בן 7, שרכב על אופניו נהרג לאחר שמשאית פגעה בו במושב בן זכאי שבמועצה אזורית חבל יבנה: "הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/23 12:39 יג באייר התשפג

טרגדיה בשפלה: ילד בן 7 נדרס למוות על ידי משאית
צילום: אלי ריימונד, תיעוד מבצעי מד"א

טרגדיה בשפלה: ילד בן 7 שרכב על אופניו נהרג לאחר שנפגע ממשאית במושב בן זכאי שבמועצה אזורית חבל יבנה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו כי הילד נמצא ללא סימני חיים, עם חבלה רב מערכתית וקבעו את מותו במקום.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א מאיר לוי, סיפר: "הגענו למקום וראינו את הילד שוכב מתחת לחלקה האחורי של המשאית כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

"צעירה נורמטיבית": בת 25 חשודה בנהיגה בשכרות ובהריגת התינוק מנוקדים

נזכיר כי בתחילת השבוע, הותר לפרסום כי יאנה בלום, בת 25 מראשון לציון, היא הנהגת החשודה בהמתה בקלות דעת של מעיין דוד בתאונת הדרכים שאירעה ביום העצמאות בכביש 40. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרה של בלום בחמישה ימים בטענה למסוכנות.

מעיין דוד ז"ל

מעיין דוד ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

מעצרה של בת ה-25 מראשון לציון, שחשודה גם בנהיגה בהשפעת אלכוהול וסמים ובסטייה מנתיב נסיעה בנסיבות מחמירות, הוארך הלילה בבית משפט השלום בבאר שבע עד ה-1 במאי. הדיון התקיים בהיעדרה של בלום, בשל פציעתה בתאונה באורח קשה, היא מאושפזת בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. בחקירתה טענה כי היא אינה זוכרת את שאירע. כמו כן, סניגוריה טענו בדיון כי מאחר שנעצרה לפני כניסת השבת, והדיון בעניינה התקיים רק לאחר חצות הלילה מדובר במעצר לא חוקי - בית המשפט לא שעה לדברי הסנגורים ודחה הטענה.