"מנע פגיעה בחיי הלוחמים": כלב של הימ"מ נהרג בפעילות בשכם

כלב הימ"מ, ג'אנגו, נהרג בפעילות בשכם בה חוסלו המחבלים שביצעו את הפיגוע בבקעת הירדן, בו נרצחו לאה, מאיה ורינה די הי"ד: "היה שותף למאות פעילויות בהם לחם לצד לוחמי היחידה בפעולות לסיכול טרור ומעצר מבוקשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/23 11:14 יג באייר התשפג

"מנע פגיעה בחיי הלוחמים": כלב של הימ"מ נהרג בפעילות בשכם
צילום: דוברות משטרה

 בפעילות משותפת של שב"כ, מג"ב,ימ"מ וצה"ל חוסלו הבוקר (ה') חסן קטנאני ומעאד מצרי, פעילי חמאס, שרצחו את לוסי, מאיה ורינה די הי"ד בפיגוע ירי סמוך לישוב חמרה בבקעת הירדן בחול המועד פסח. בתוך כך, כלב הימ"מ, ג'אנגו, במהלך חילופי האש הכבדים בין הכוחות למחבלים.

ג'אנגו, בן ה-7, מנע בגופו פגיעה בחיי הלוחמים בעת שפתחו המחבלים בירי לעברם. הכלב היה שותף למאות פעילויות של הימ"מ בהם לחם לצד לוחמי היחידה בפעולות לסיכול טרור ומעצר מבוקשים.

צילום: דוברות משמר הגבול

נתניהו:  "אין זה משנה היכן תנסו להסתתר - נמצא אתכם. מי שפוגע בנו - דמו בראשו"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיב לחיסול המחבלים בשכם. "הבוקר באנו חשבון עם רוצחי לוסי, מאיה ורינה די זיכרונן לברכה. המסר שלנו לאלה שפגעו בנו, ולמי שמנסים לפגוע בנו, יקח יום, שבוע או חודש - היו בטוחים שנבוא אתכם חשבון. אין זה משנה היכן תנסו להסתתר - נמצא אתכם. מי שפוגע בנו - דמו בראשו. אני מבקש להודות לגופי הביטחון וללוחמינו האמיצים שפעלו לילות כימים כדי לבוא חשבון עם המרצחים".

צילום: דובר צה"ל

שר הביטחון, יואב גלנט, ברך את הלוחמים שחיסלו את המחבלים. "הערכה רבה לכוחות הביטחון על חיסול חוליית המחבלים שביצעה את הפיגוע הנתעב בחמרה בו נרצחו האם לוסי ובנותיה מאיה ורינה די. כפי שהבטחתי לליאו, אב המשפחה, ידה הארוכה של מערכת הביטחון תגיע לכל מחבל".