ליאו די: ביקשתי מהשב"כ לדבר עם הוריהם של המחבלים שחוסלו

אבי משפחת די, ליאו, אמר כי בעקבות חיסול המחבלים שרצחו את אשתו ובנותיו הוא ביקש השב"כ לדבר עם הוריהם: "אם היו חיים, היינו רוצים לראיין אותם ולשאול אותם למה הם עשו את זה? מה הרצון שלהם?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/23 10:12 יג באייר התשפג

ליאו די: ביקשתי מהשב"כ לדבר עם הוריהם של המחבלים שחוסלו
ליאו די | , צילום: Oren Ben Hakoon/FLASH90

בפעילות משותפת של שב"כ, מג"ב, ימ"מ וצה"ל חוסלו הבוקר (ה') חסן קטנאני ומעאד מצרי, פעילי חמאס, שרצחו את לוסי, מאיה ורינה די הי"ד בפיגוע ירי סמוך לישוב חמרה בבקעת הירדן בחול המועד פסח. אבי המשפחה, הרב ליאו די, הגיב בראיון לכאן רשת ב' לחיסולם של המחבלים.

"מודים לכוחות הביטחון ושמחים שאף חייל לא סיכן את עצמו, זה היה חשוב לי ולמשפחתי. אמרתי לשב"כ שאם היו חיים, היינו רוצים לראיין אותם ולשאול אותם למה הם עשו את זה? מה הרצון שלהם? מה החזון שלהם לעולם טוב יותר ולעתיד ילדיהם? עכשיו ביקשתי מהשב"כ שבגלל שהם מתים, רצינו לדבר עם ההורים שלהם ולשאול אותם  את אותה שאלה", אמר הרב די בראיון. 

צילום: באדיבות המשפחה

גלנט: "ידה הארוכה של מערכת הביטחון תגיע לכל מחבל"

שר הביטחון, יואב גלנט, ברך את הלוחמים שחיסלו את המחבלים. "הערכה רבה לכוחות הביטחון על חיסול חוליית המחבלים שביצעה את הפיגוע הנתעב בחמרה בו נרצחו האם לוסי ובנותיה מאיה ורינה די. כפי שהבטחתי לליאו, אב המשפחה, ידה הארוכה של מערכת הביטחון תגיע לכל מחבל".

גם שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' ברך את כוחות צה"ל. "מברך את כוחות הביטחון שאחרי מרדף ארוך פעלו באומץ וגבורה בלב שכם וחיסלו את המחבלים שרצחו את לוסי די ושתי בנותיה מאיה ורינה הי"ד. המעגל נסגר, ושוב הוכח כי כל מחבל שיפעל נגדנו- דמו בראשו ונדע להגיע אליו ולסגור עימו חשבון".