מיקי זוהר במסר לבן גביר: "אף אחד לא יאיים עלינו"

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, העביר מסר לבן גביר בעקבות מחאתם של חברי עוצמה יהודית נגד הממשלה: "מי שחושב שאנחנו נתאים את עצמנו לשבעה או שישה מנדטים - טועה טעות מרה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/23 09:45 יג באייר התשפג

מיקי זוהר במסר לבן גביר: "אף אחד לא יאיים עלינו"
מיקי זוהר., צילום: Tomer Neuberg/Flash90

במחאה על מדיניות התגובה של הממשלה נגד ארגוני הטרור בעזה סיעת עוצמה יהודית עדכנה אתמול (ד') כי כלל חבריה ימנעו מהגעה להצבעות בכנסת. בהודעתם נכתב כי החלטתם הגיעה "בעקבות התגובה הרפה בעזה הלילה". בתוך כך, שר התרבות והספורט, מיקי זוהר העביר הבוקר בראיון לרדיו 103FM מסר ליו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר.

"אף אחד לא יאיים עלינו"

"בן גביר שותף בקואליציה הזו", פתח זוהר את דבריו, "שותף משמעותי, והוא חייב להבין שזה בסדר לקבל ביקורת, וזה בסדר שאנחנו גם נפנה כלפיו ביקורת. זה לא אומר שאנחנו רוצים לפרק את הקואליציה".

צילום: Ben Hakoon/Flash90

שר התרבות והספורט ציין כי מי שצריך להוביל את מדיניות הממשלה היא הליכוד, המפלגה הגדולה ביותר בקואליציה. "הליכוד היא חצי מהקואליציה עם 32 מנדטים, מי שחושב שאנחנו נתאים את עצמנו לשבעה או שישה מנדטים טועה טעות מרה. אנחנו חצי מהקואליציה, אנחנו אלה שצריכים להוביל את המדיניות. המדיניות תובל על ידנו אבל כמובן שאנחנו רוצים לעשות קואליציה טובה, לכבד את השותפות, אבל אף אחד לא יאיים עלינו", אמר זוהר.

אלמוג כהן באירוע של עוצמה

 צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

סמוטריץ' מאותת לבן גביר: "הפלת הממשלה - פרס לטרור"

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', הגיב אתמול לחילופי ההאשמות בין הליכוד לעוצמה יהודית. "בסיטואציה ביטחונית מאד מורכבת, זה לא סוד", פתח סמוטריץ' את דבריו, "טוב יותר, תקיף יותר, נחוש יותר אל מול כלל האיומים - חמאס בעזה, חיזבאללה בלבנון והערבים ביהודה ושומרון.

שר האוצר סייג את דבריו ואמר כי הפלת הממשלה תהיה פרס לטרור. "אבל, וזה אבל גדול: הפרס הגדול ביותר שאנחנו יכולים לתת לטרור זה להפיל ממשלה טובה, גם אם לא מושלמת, אבל ממשלה טובה. ממשלה יהודית, ציונית ולאומית, ולהעלות כאן מחדש את השמאל עם תומכי הטרור לשלטון. זה הפרס הגדול ביותר שניתן לתת לטרור".