טרגדיה בחיפה: אישה ותינוק אותרו ללא סימני חיים בביתם

אישה כבת 28 ופעוט כבן שנה נמצאו ללא סימני חיים בביתם שבחיפה | אב המשפחה לחוקרי המשטרה: "חזרתי הביתה ממשמרת לילה בעבודה ומצאתי את אשתי מתה בסלון והילד ללא רוח חיים בחדר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/23 08:50 יג באייר התשפג

טרגדיה בחיפה: אישה ותינוק אותרו ללא סימני חיים בביתם
צילום: דוברות מד"א

אישה וילד נמצאו הבוקר (ה') מחוסרי הכרה בביתבחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אישה כבת 28 ופעוט כבן שנה ללא סימני חיים וקובעים את מותם. שוטרי תחנת חיפה החלו באיסוף ראיות וממצאים מהזירה במסגרת החקירה שנפתחה, הרקע והנסיבות בבדיקה. "חזרתי הביתה ממשמרת לילה בעבודה ומצאתי את אשתי מתה בסלון והילד ללא רוח חיים בחדר", סיפר הבעל לחוקרי המשטרה.

פראמדיק במד"א חנן זוהר סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לדירה. ראינו את האישה ואת הפעוט כשהם מחוסרי הכרה ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

חשד לרצח בבת ים: בת 68 אותרה ללא רוח חיים בביתה

מתנדבי זק"א ת"א הוזעקו במהלך הלילה בין שלישי לרביעי לרחוב יוספטל בעיר בת ים, בעקבות דיווח על אישה בת 68, שנמצאה בביתה ללא רוח חיים. המתנדבים דאגו לכבוד המנוחה, והיא הועברה להמשך בירור במכון הלאומי לרפואה משפטית. בן זוגה של האישה נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה באיילון, הגופה תועבר למכון הפתולוגי לבדיקה, מהמשטרה נמסר כי, "נסיבות האירוע נבדקות". 

חשד לרצח בטייבה: רצח אם ושני בניה בטייבה

ביום ראשון האחרון, בראאה מסארוה ושני בניה הקטנים, אמיר ואדם, נרצחו בביתם בטייבה, על פי החשד על ידי אב המשפחה. בשעה 02:34 בלילה התקבל דיווח על אישה ושני פעוטות שנפגעו באירוע אלימות בטייבה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה מצאו את האם, כבת 26, תינוק כבן חצי שנה ופעוט כבן שנתיים, ללא סימני חיים , וקבעו את מותם. שוטרי תחנת טייבה פתחו בחקירה במסגרתה עולה החשד כי אב המשפחה, כבן 30, דקר למוות את אשתו ובניו.

צילום: Flash90

עורך הדין שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את מוחמד, גיא עין צבי, אומר כי הוא מכחיש את החשדות נגדו בביצוע הרצח. "הוא מכחיש את החשדות נגדו. העלנו בדיון תהיות שמקשות לקבל את טענת המשטרה. נאלץ להמתין להתקדמות החקירה כדי לקבל פרטים נוספים", אמר עורך דינו של מוחמד.