בת 68 נרצחה בבת ים, בן זוגה נעצר

אישה כבת 68 אותרה ללא רוח חיים בביתה בבת ים, והועברה להמשך בירור במכון הלאומי לרפואה משפטית | בן זוגה של האישה נעצר על ידי המשטרה והובא לחקירה

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/23 07:57 יב באייר התשפג

בת 68 נרצחה בבת ים, בן זוגה נעצר
משטרה, ארכיון, צילום: Jamal Awad/Flash90

חשד לרצח בבת ים: מתנדבי זק"א ת"א הוזעקו הלילה (ד') לרחוב יוספטל בעיר בת ים, בעקבות דיווח על אישה בת 68, שנמצאה בביתה ללא רוח חיים. המתנדבים דאגו לכבוד המנוחה, והיא הועברה להמשך בירור במכון הלאומי לרפואה משפטית. בן זוגה של האישה נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה באיילון, הגופה תועבר למכון הפתולוגי לבדיקה, מהמשטרה נמסר כי, "נסיבות האירוע נבדקות". 

יומיים קודם: רצח אם ושני בניה בטייבה

לפני יומיים בלבד, בראאה מסארוה ושני בניה הקטנים, אמיר ואדם, נרצחו בביתם בטייבה, על פי החשד על ידי אב המשפחה. בשעה 02:34 בלילה התקבל דיווח על אישה ושני פעוטות שנפגעו באירוע אלימות בטייבה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה מצאו את האם, כבת 26, תינוק כבן חצי שנה ופעוט כבן שנתיים, ללא סימני חיים , וקבעו את מותם. שוטרי תחנת טייבה פתחו בחקירה במסגרתה עולה החשד כי אב המשפחה, כבן 30, דקר למוות את אשתו ובניו.

פאראמדיק מד"א מוחמד עראקי סיפר כי "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע ביותר, ראינו אישה כבת 30 תינוק ופעוט מחוסרי הכרה, עם סימני אלימות, ביצענו בדיקות רפואיות וניסינו להציל אותם", לדבריו: "הם היו ללא סימני חיים ולצערנו, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם של השלושה".