"לא עשיתי כלום": האב החשוד ברצח אשתו ובניו בטייבה מכחיש את ההאשמות

מוחמד מסארווה שנעצר שבחשד שרצח את אשתו, בראאה, ואת שתי ילדיו, אמיר ואדם בטייבה, מכחיש את ההאשמות נגדו | עורך דינו: "ישנם תהיות שמקשות לקבל את טענת המשטרה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/23 18:28 י באייר התשפג

"לא עשיתי כלום": האב החשוד ברצח אשתו ובניו בטייבה מכחיש את ההאשמות
האב החשוד ברצח אשתו ובניו, צילום: Photo by Flash90

הרצח בטייבה: בראאה מסארווה בת 26 ושני בניה הקטנים, אמיר בן חצי שנה ואדם בן השנתיים, נרצחו הלילה (בין ראשון לשני), על פי החשד על ידי אבי המשפחה, מוחמד מסארווה בטייבה. האב נעצר על ידי המשטרה ומעצרו הוארך בתשעה ימים. בפתח הדיון בבית המשפט השלום בפתח תקווה אמר החשוד כי "לא עשיתי כלום".

עורך הדין שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את מוחמד, גיא עין צבי, אומר כי הוא מכחיש את החשדות נגדו בביצוע הרצח. "הוא מכחיש את החשדות נגדו. העלנו בדיון תהיות שמקשות לקבל את טענת המשטרה. נאלץ להמתין להתקדמות החקירה כדי לקבל פרטים נוספים", אמר עורך דינו של מוחמד.

צילום: Photo by Flash90

ניצב אבי ביטון קיים הערכת מצב מיוחדת בזירת הרצח

חוקרי הזיהוי הפלילי הגיעו לזירת הרצח וביצעו איסוף ממצאים פורנזיים במסגרת החקירה, לבחינת הנסיבות. מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון, סיים כעת הערכת מצב מיוחדת בזירת הרצח בטייבה והטיל את החקירה הרגישה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שרון.

מסגרת הערכת המצב, סקרו בפניו קציני החקירות, הזיהוי הפלילי ופיקוד התחנה והמרחב את הממצאים שנותחו עד כה, וכאמור בהתאם למורכבות התיק, הנחה מפקד המחוז כי החקירה תנוהל ביל"פ שרון, בסיוע מערכי החקירות המחוזיים.

רצח בטייבה

זירת הרצח בטייבה צילום: דוברות המשטרה

פאראמדיק מד"א מוחמד עראקי סיפר כי "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע ביותר, ראינו אישה כבת 30 תינוק ופעוט מחוסרי הכרה, עם סימני אלימות, ביצענו בדיקות רפואיות וניסינו להציל אותם", לדבריו: "הם היו ללא סימני חיים ולצערנו, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם של השלושה".