התאונה בכביש 40: שיפור במצבם של האב והבן שאושפזו במצב קשה

בית החולים סורוקה הודיע כי חל שיפור במצבם של אורי ואליה דומנוביץ', שנפצעו קשה בתאונת דרכים ביום העצמאות, ושניהם נושמים בכוחות עצמם: "הצוות המטפל שמח על השיפור במצבם וממשיך להעניק להם טיפול מסור ומיטבי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/23 17:06 יא באייר התשפג

התאונה בכביש 40: שיפור במצבם של האב והבן שאושפזו במצב קשה
בית חולים איכיליבוב, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מבית חולים סורוקה, נמסר היום (ג') כי חל שיפור במצבם של אורי 07) ואביו, אליה דומנוביץ', שהוגדר כקשה, שנפצעו בתאונת דרכים קשה בכביש 40 בבוקר יום העצמאות - תאונה שגבתה את חייו של מעיין בן השנה וחצי.

נושם בכוחות עצמו - האם הגיעה לבקר בטיפול נמרץ

בציוץ שפרסם בית החולים בחשבון הטוויטר שלו נכתב: "בשורות משמחות: חל שיפור במצבם של אורי בן ה-7 ושל אליה, אב משפחת דומנוביץ, שנפצעו בתאונה ביום העצמאות". עוד נכתב כי אורי נושם בעצמו, ואימו ביקרה אותו בבית החולים: "אורי פונה לחדר הטראומה במצב קשה עם פציעת ראש קשה. כעת הוא נושם בכוחות עצמו ומצבו מוגדר בינוני. אמו הגיעה לבקר אותו ביחידה לטיפול נמרץ ילדים".

"אליה, האב, פונה גם הוא במצב קשה כשהוא סובל משברים בפלג גוף תחתון ובצלעות ואושפז במחלקה לטיפול נמרץ כללי כשהוא מורדם ומונשם. כיום שב להכרה ונושם גם הוא בכוחות עצמו", נכתב, והוסבר כי צפויים לו עוד ניתוחים. "הצוות המטפל שמח על השיפור במצבם וממשיך להעניק להם טיפול מסור ומיטבי". 

המשפחה החליטה לתרום את איבריו של מעיין

נזכיר כי בתאונת דרכים שהתרחשה ביום העצמאות בכביש 40, נהרג מעיין דוד דומנוביץ' ז"ל בן השנה, שנסע יחד עם משפחתו מנוקדים שבגוש עציון לטיול יום העצמאות בדרום. מצבם של אבי המשפחה, אליה, ואורי בן ה-7 הוגדר קשה ומצבם של האם, אילה, והילדים, נטע ושחר בני ה- 6 וה-4 הוגדר בינוני. המשפחה החליטה לתרום את איבריו של מעיין, שנקבר בבית העלמין בכפר עציון.

מעיין דוד ז"ל

מעיין דוד ז"ל צילום: באדיבות המשפחה