"צעירה נורמטיבית": בת 25 חשודה בנהיגה בשכרות ובהריגת התינוק מנוקדים

יאנה בלום היא הנהגת החשודה בהמתה בקלות דעת של התינוק מעיין דוד דומנוביץ' ז"ל ביום האעצמאות. בנוסף, בלום חשודה בנהיגה בהשפעת אלכוהול וסמים ובסטייה מנתיב נסיעה בנסיבות מחמירות | עורך דינה: "קיבלה בזעזוע את תוצאות התאונה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 30/04/23 07:34 ט באייר התשפג

"צעירה נורמטיבית": בת 25 חשודה בנהיגה בשכרות ובהריגת התינוק מנוקדים
התאונה בדרום | , צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בתאונה שהתרחשה ביום העצמאות בכביש 40 נהרג התינוק מעיין דוד דומנוביץ' ז"להלווייתו נערכה ביום שישי בבית העלמין בכפר עציון. אמש (ש') הותר לפרסום כי יאנה בלום היא הנהגת החשודה בהמתה בקלות דעת של מעיין דוד. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרה של בלום בחמישה ימים בטענה למסוכנות.

"מדובר בצעירה נורמטיבית, שירתה בחיל המודיעין"

מעצרה של בת ה-25 מראשון לציון, שחשודה גם בנהיגה בהשפעת אלכוהול וסמים ובסטייה מנתיב נסיעה בנסיבות מחמירות, הוארך הלילה בבית משפט השלום בבאר שבע עד ה-1 במאי. הדיון התקיים בהיעדרה של בלום, בשל פציעתה בתאונה באורח קשה, היא מאושפזת בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. בחקירתה טענה כי היא אינה זוכרת את שאירע. כמו כן, סניגוריה טענו בדיון כי מאחר שנעצרה לפני כניסת השבת, והדיון בעניינה התקיים רק לאחר חצות הלילה מדובר במעצר לא חוקי - בית המשפט לא שעה לדברי הסנגורים ודחה הטענה.

אחד מעורכי דינה של בלום, גיא שמר, הסביר כי "מדובר בצעירה נורמטיבית, שירתה בחיל המודיעין, עובדת למחייתה כגרפיקאית. היא שוכבת במצב קשה ללא יכולת תנועה, היא יוצאת ונכנסת מחדר ניתוח. המעצר הוא לא עונש, איך אפשר לשבש חקירה כשהיא לא זוכרת מה קרה?. לדבריו של שמר, "המסוכנות נוגעת לנהיגה בכביש, נשלל לה הרישיון, אין לה יכולת תנועה, היא קיבלה בזעזוע עמוק את תוצאות התאונה. כמו כן היא ביקשה להשתתף באבל הכבד של המשפחה".

נציין כי לפני שש שנים נתפסה בלום כשהיא נוהגת תחת השפעת אלכוהול בראשון לציון. באותה עת בית משפט השלום לתעבורה בפתח תקווה פסל את רישיונה לשלושה חודשים בתוספת קנס של 500 שקלים כחלק מהסדר טיעון, ולנוכח ליקויים בתיק של המשטרה.