"שפחות חוגגות שבועות": תושבי גוש עציון במחאה נגד קרן פלס

תושבי גוש עציון דורשים לבטל את הופעתה של הזמרת קרן פלס בחג השבועות הקרוב, לאחר שהשתתפה במפגן המחאה "סיפורה של שפחה" באחת ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית: "אין כל מקום לאפשר הופעה שלה בחצר ביתנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/23 19:11 י באייר התשפג

"שפחות חוגגות שבועות": תושבי גוש עציון במחאה נגד קרן פלס
קרן פלס | , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הזמרת והיוצרת, קרן פלס, הופיעה לפני כחודש בהפגנה נגד הרפורמה המשפטית כשהיא לבושה בתלבושת הלקוחה בסדרה "סיפורה של שפחה". בעקבות הופעתה, רבים ממעריציה הביעו את אכזבתם על הצד שבחרה בעוד היא טענה כי היא סופגת מדי יום נאצות ואיומים. בתוך כך, תושבי גוש עציון יצאו היום (ב') במחאה נגד הופעתה של פלס המתכוננת במועצה בחג השבועות הקרוב ופרסמו עצומה תחת הכותרת: "לא נותנים במה".

"אנו, תושבות ותושבי גוש עציון", נכתב בעצומה בה קראו לבטל את הופעתה, "קיבלנו בפליאה את הפרסום לפיו קרן פלס עתידה להופיע באירוע של מועצת גוש עציון. קרן פלס בחרה להביע את דעתה הפוליטית מעל הבמה עליה הופיעה, כשהיא מתלבשת כשפחה, מחאה שמכוונת ישירות אל הדתיים ומצביעי הימין- קרי- רבים מתושבי הגוש. אנו סבורים שישנן מספיק זמרות ראויות שלא בחרו לזלזל במתכוון בציבור שלנו, ואין כל מקום לאפשר הופעה שלה בחצר ביתנו. בנסיבות העניין, אנו פונים אל המועצה והמתנ"ס בדרישה לבטל לאלתר את הופעתה במסגרת האירוע".

צילום: מתוך המודעה

שלמה נאמן: "אין זה ממנהגנו להחרים אומנים"

ראש המועצה, שלמה נאמן התייחס למחאתם של תושבי הגוש וקרא לבטל את החרם נגד פלס. "אין זה ממנהגנו להחרים אומנים. מי כמונו, תושבי יו"ש, מכירים את ההרגשה של להיות מוחרם בשל דעותינו או אזור מגורינו. מאז תחילת המחאה קראנו לאחדות והנמכת הלהבות, וחרמות לא יעזרו בכך. מאידך, יש ממש בכאב התושבים, אנו נפגענו מהאופן בו הצגת את דעתך. אנו רואים בצעד זה בו בחרת לנקוט התעלמות ואף רמיסה של עמדתו של רוב העם".