השר אליהו לקרן פלס: "אנחנו מכירים אותך ואת גם מכירה אותנו"

הרב עמיחי אליהו פרסם פוסט בפייסבוק בו פנה לזמרת קרן פלס, ששיתפה לאחרונה פוסט על איומים שהיא סופגת עקב התבטאויותיה הפוליטיות: "בואי נשאיר את המוזיקה כדבר שמאחד ומחבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/23 22:48 כה בניסן התשפג

השר אליהו לקרן פלס: "אנחנו מכירים אותך ואת גם מכירה אותנו"
צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הזמרת קרן פלס שיתפה הבוקר (א') כי בעקבות עמדותיה הפוליטיות והתנגדותה לממשלה ולרפורמה המשפטית, ספגה נאצות, קללות, ואיומים כי יוחרמו הופעותיה, ואמרה: "כלכלת משפחתי בסכנה, מפעל חיי, עדיף לשתוק". בעקבות דבריה, רבים בציבור הביעו תמיכה בזמרת, ואפילו הראפר "הצל" שנודע בעמדותיו הימניות הקיצוניות צידד בה: "גאה בך שאת לא שותקת".

בהמשך לכך, הערב (א') הגיעה תגובה נוספת לסערה מצד איש ימין - חבר הכנסת מטעם עוצמה יהודית הרב עמיחי אליהו, שהזכיר הופעה לזכר רחל אמנו בה השתתפה פלס וביקש ממנה להשאיר את המוזיקה כגורם מאחד ולא מפלג.

"בואי נשאיר את המוזיקה כדבר שמאחד ומחבר"

"לפני שלוש שנים עשינו לזכרה של רחל אמנו ערב עם קרן פלס. בערב הזה פגשנו כולנו קרן מלאת אור. החיבור לשורשים, בין אם זה דרך ההורים, הסבים, או דמויות מלאות הוד מהעבר, הופכים אותנו לאנשים טובים יותר", כתב  הרב עמיחי אליהו בחשבון הפייסבוק שלו. חבר הכנסת פנה לזמרת: "קרן, אנחנו מכירים אותך, ואת גם מכירה אותנו. בואי נוסיף אור בעולם, בואי נשאיר את המוזיקה כדבר שמאחד ומחבר". 

הרב עמיחי אליהו

הרב עמיחי אליהו צילום: Yonatan Sindel/flash90