צעקות בין טלי גוטליב למירי רגב: "לא תהיה רפורמה"

חברת הכנסת גוטליב טענה בישיבת הסיעה של הליכוד כי הרפורמה מתה ותקפה את שרת התחבורה, מירי רגב, שהתנגדה לדבריה: "אף אחד לא מדבר על זה שנכשלנו. צריך לתקן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/23 17:01 י באייר התשפג

צעקות בין טלי גוטליב למירי רגב: "לא תהיה רפורמה"
טלי גוטליב, תוקפת את חברה לסיעה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר הפגרה, הכנסת חוזרת למושב הקיץ, שנפתח היום (ב'). בתוך כך נערכו היום ישיבות סיעה ראשונות מאז חזרה הכנסת לפעילותה, ובסיעת הליכוד נערכה ישיבה סוערת בין היתר סביב סוגיית חוק הגיוס וקידום הרפורמה המשפטית.

טלי גוטליב במתקפה על מירי רגב: "הרפורמה מתה"

במהלך הדיונים, טענה חברת הכנסת טלי גוטליב כי לא תהיה רפורמה והבהירה כי היא לא מוכנה להצביע בעד חוק הגיוס. "אף אחד לא מדבר על זה שנכשלנו. צריך לתקן", אמרה חברת הכנסת מהליכוד. שרת התחבורה, מירי רגב, הביעה את התנגדותה ואמרה: "למה את אומרת את זה?", גוטליב השיבה בחריפות: "אם את רוצה לשקר את הציבור תעשי את זה, אין רפורמה, הרפורמה מתה".

השרה רגב.

השרה רגב. צילום: Shir Torem/Flash90

מאוחר יותר, פרסמה גוטליב הודעת הבהרה בה היא הכחישה את הפרסומים כי היא צעקה על רגב. "היום בישיבת סיעת הליכוד אמרתי כי לא תהיה רפורמה וכי אני מסרבת לשקר לעם. עוד הבהרתי שלא אצביע לחוק הגיוס. היה מי שבחר להדליף לתקשורת שקרים בוטים ולפיהם אמרתי למירי רגב שהיא משקרת. רק מבהירה למי שמנסה לפגוע בי ובשמי הטוב שחבל, כי לא אתן לו. רק אומרת", כתבה גוטליב.

המארגנים החליטו שטלי גוטליב לא תנאם בהפגנה - כך היא הגיבה

כזכור, מארגני הפגנת המיליון לתמיכה בשינויים במערכת המשפט החליטו כי חברת הכנסת טלי גוטליב לא תינאם, אלא רק ראשי מפלגות. על פי דיווח של ישראל היום, גוטליב הביעה את אכזבתה מההחלטה זו.  "עם ישראל מגיע ומצפה לשמוע אותי נואמת ומחזקת אותו, אני ימנית חילונית גאה שמבינה מאוד את מאבק הכוחות בין בג"ץ לשלטון ימין ונחיצות הרפורמה. אני מתחייבת להמשיך בפעילותי לטובת חקיקה שתאפשר משילות ימין", אמרה גוטליב.