טלי גוטליב על הסירוב שקיבלה: "אני חביבת הקהל"

חברת הכנסת מהליכוד אמרה ב"הפגנת המיליון" בירושלים כי את הפה שלה "אי אפשר לסתום". לדבריה: "אם מישהו מחפש פרלמנטר ממוצע וחביב הקהל - אני חביבת הקהל אך איני ממוצעת. אני לוחמת רצינית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/04/23 20:15 ו באייר התשפג

טלי גוטליב על הסירוב שקיבלה: "אני חביבת הקהל"
חברת הכנסת טלי גוטליב, מחאת המיליון, צילום: עמיאל ירחי כיפה

בריאיון לחדשות כיפה במהלך "הפגנת המיליון" בעד הרפורמה המשפטית בירושלים, השיבה חברת הכנסת טלי גוטליב לשאלת "חדשות כיפה" מדוע נתניהו משתהה עם קידום הרפורמה המשפטית, והתייחסה לכך שסורבה לנאום בהפגנה.

"אני חביבת הקהל"

גוטליב הסבירה כי נתניהו האט את החקיקה, "מתוך בחירה ומתוך מחשבה שהחוסן הלאומי חשוב יותר מהרפורמה", וטענה כי למרות שמדובר בערך חשוב אין זה צעד נכון. חברת הכנסת התייחסה גם לכך שרצתה לנאום בהפגנה אך סורבה: "את הפה שלי אי אפשר לסתום, בסופו של דבר אני מדברת בהחלטות וההחלטות שלי מקבלות שיקוף בכנסת".

עוד אמרה: "גם אם לא אנאם פה אני לא מפסיקה לומר את דעותיי ואת אמירותיי". אמרה, והודיעה: "אם מישהו מחפש פרלמנטר ממוצע וחביב הקהל - אני חביבת הקהל אך איני ממוצעת. אני לוחמת מאוד מאוד רצינית, אני לא חוששת מדמוניזציה שאני עוברת ולאט מרפש שזורקים עליי". 

הרפורמה תתקיים כך או כך"

השרה גלית דיסטל אטבריאן, אמרה ל"חדשות כיפה" כי הרפורמה בהשהייה, ולא נעצרה: "קודם כל, לא עצרנו כלום. אנחנו בהשהייה. אם נצליח לאיזה קונצנזוס דרך הסכמות רחבות זה הפתרון הכי טוב כי זו באמת רפורמה משמעותית וכמה שיותר אצבעות של המסכימים איתה - טוב לעתיד הרחוק. במידה ונראה שהשיחות לא מניבות פירות נאלץ להמשיך לבד לצערי, הרפורמה תתקיים כך או כך".