הדחת הקצין: הסרטון שחושף את הצעדה בה השתתף על מדים

ארגון מילואים ללא תנאים מפרסם סרטון מהצעדה בה השתתף הקצין שנשפט והודח מתפקידו, במהלכה הצועדים קראו כנגד סרבנות בצה"ל. מוקדם יותר אמר צה"ל על ההתנהגות של הקצין כי היא "פסולה ואין לה מקום"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 30/04/23 19:44 ט באייר התשפג

הדחת הקצין: הסרטון שחושף את הצעדה בה השתתף על מדים
הצעדה בה צעד הקצין שהודח, צילום: מילואים ללא תנאים

הדחת הקצין: בצה"ל החליטו מוקדם יותר היום (א'), על הדחתו של קצין צה"ל מתפקיד פיקודי לאחר שתועד במדים בהפגנת הימין ביום חמישי האחרון. כאמור, לאחר שתועד במדים במהלך צעדת המילואימניקים בהפגנת הימין, הגיב צה"ל בחומרה והקצין הודח מתפקידיו הפיקודיים ובנוסף נידון ל-25 ימי מחבוש על תנאי.

צפו בצעדה בה השתתף הקצין:

הצעדה בה השתתף הקצין שהודח צילום: מילואים ללא תנאים

עתה נחשפת הצעדה בה צעד הקצין כחלק מארגון "מילואים ללא תנאים" הקורא להוציא את הסרבנות מצה"ל. בצעדה השתתפו גיבורי ישראל בניהם כובשי ירושלים וגיבורי מלחמות ישראל אשר חלקם אף נפלו בשבי המצרי. הצועדים קראו לא לסרבנות בצה"ל וחיזקו את מערך המילואים "ללא תנאי וללא כוכבית", לדבריהם.

"קצין מוערך שהרים דגל כנגד הסרבנות"

בארגון מילואים ללא תנאים הגיבו לדברים ואומרים היום: "צעדנו ברחובות ירושלים בקריאה לחזק את צה"ל וכנגד הסרבנות. רק היום בבוקר התבשרנו שככלב השב על קיאו, הסרבנים הוציאו שוב מכתב איום מפורש בפירוק צה"ל ופגיעה בביטחון ישראל, ללא שום תגובה של מערכת הביטחון".

"לא יתכן שכאשר צד פוליטי מסויים עוסק בפירוק צה"ל, ומעודד סרבנות, בטייס וביחידות מבצעיות נוספות וצה"ל מכיל וסופג זאת, ולא נוקט בשום אמצעי כנגד הסרבנים, ומנגד באותו יום קצין מוערך שהרים דגל כנגד הסרבנות והלך עם אלונקה ברחובות ירושלים מודח מתפקידו" אמרו בארגון.