לאחר הציוץ המדאיג והרקע האובדני - במשטרה מחפשים את שלומי

שלושה ימים לאחר שנראה לאחרונה, במשטרה פרסמו את דבר היעדרותו של שלומי דננברג, צייצן מוכר בטוויטר איתו אבד הקשר. הבוקר צייץ: "תודה שהייתם איתי" | בעבר צייץ דברים דומים ואמיר אוחנה נחלץ לעזרתו | בראיון לכיפה אמר: "תדברו, אנשים ישר ישאלו אתכם מה קרה, יעזרו"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 30/04/23 18:50 ט באייר התשפג

לאחר הציוץ המדאיג והרקע האובדני - במשטרה מחפשים את שלומי
שלומי דננברג ואמיר אוחנה, לפני שמונה חודשים, צילום: באדיבות המצולמים

הציוץ המדאיג והחיפושים: משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור באיתור הנעדר שלומי דננברג, תושב ירושלים שנראה לאחרונה לפני שלושה ימים. הבוקר עוד צייץ שלומי, צייצן מוכר בטוויטר, ציוץ מדאיג עם מסרים אובדניים, דבר שגרם לרבים לתמוך ולנסות לעזור לשלומי. בעבר לאחר ציוץ דומה סייע חבר הכנסת אמיר אוחנה לשלומי וגרם לו לחזור בו מכוונתו האובדני.

הציוץ של שלומי והחשש לחייו

הבוקר צייץ שלומי: "איך נפרדים מהעולם ככה ברגע איך אומרים שלום לתמיד המון שאלות נשארו פתוחות וכנראה התשובות יגיעו לא בעולם הזה אולי חוסר יכולת חוסר מזל הכול מתקבל אבל הזמן שלי נגמר בחיים האלו רק רגע לפני יגיד תודה שהייתי כאן לכול יום ויום. תודה שהייתם איתי ובשבילי. היה לי לכבוד ישמור עליכם מלמעלה". כאמור, רבים ברשת הביעו תמיכה בשלומי וניסו להניע אותו מכוונותיו האובדניות.

בהודעת המשטרה נכתב: "משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור באיתור הנעדר שלמה אברהם דננברג בן 59 מרחוב משה שרת בקרית חיים, אשר נראה לאחרונה בתאריך 27/04/23 בירושלים ומאז נעלמו עקבותיו, כאשר היום בתאריך 30/04/23 אישֹרה המשפחה לפרסם את דבר העדרותו, כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לדווח למוקד 100 של המשטרה או לתחנת זבולון, בטלפון מס׳ 048464444".

שלומי דננברג, ציוץ מדאיג הבוקר

שלומי דננברג, ציוץ מדאיג הבוקר צילום: דוברות המשטרה

כשחבר הכנסת אמיר אוחנה סייע לשלומי

מקרה דומה קרה לפני כ-8 חודשים, אז בשעת לילה, צייץ שלומי מסרים דומים כשכתב: "רוצה רק לחיות באמת ולא יותר". מי שהתגייס לסייע לשלומי אז היה חבר הכנסת אמיר אוחנה שאמר לאחר האירועים לחדשות כיפה כי "כשהוא כתב את הציוץ האובדני, העבירו אותו בין היתר גם אלי. אני העברתי אותו לבכירי משטרת ישראל וביקשתי שיפעילו את כל האמצעים וכל מה שאפשר כדי שיגיעו אליו כמה שיותר".

שלומי עצמו, סיפר אז לחדשות כיפה, על האירועים והעזרה הרבה שקיבל מקהילת הטוויטר: "אני רוצה לפרגן לאלפי אנשים בפיד הימין ובכלל לאלפי אנשים מכל הארץ שקמו על הרגליים בעקבות המקרה, הם הכניסו לסיפור את אמיר אוחנה והוא לא עזב אותי. היו 'ספייסים' בטוויטר, עם הרבה מאוד אנשים, וכנרת בראשי עזרה. אני מנסה אבל לא יכול להגיד לכל אחד ואחד תודה, באמת אלפים".