ארגון המורים הודיע: שביתה בכיתות י' וי"א ביום ראשון

ארגון המורים הודיע על שביתת אזהרה בת יום אחד ביום ראשון הקרוב, בכיתות י' וי"א בכל הארץ | רן ארז: "צר לי לראות את חוסר העניין שמגלה השר קיש על המתרחש במערכת החינוך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/04/23 13:49 ז באייר התשפג

ארגון המורים הודיע: שביתה בכיתות י' וי"א ביום ראשון
חשש לשביתה , צילום: Nati Shohat / Flash 90.

ארגון המורים הודיע היום (ו') על שביתת אזהרה בת יום אחד ביום ראשון הקרוב, בכיתות י' וי"א בכל הארץ. ההחלטה להשבית באה בעקבות חוסר הענות של משרדי האוצר והחינוך לדרישות  של ארגון המורים העל יסודיים.

יו"ר הארגון, רו ארז טען כי שר החינוך, יואב קיש מתעלם מדרישתם. "צר לי לראות את חוסר העניין שמגלה שר החינוך, יואב קיש, על המתרחש במערכת החינוך, על המחסור במורים מקצועיים, על הנטישה הקיימת והזלזול של פקידי האוצר בתביעות המורים העל יסודיים", אמר ארז.

יו"ר ארגון המורים רן ארז

יו"ר ארגון המורים רן ארז צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

באוצר מאשימים את רן ארז

נזכיר כי בחודש שעבר, הכריז ארז על שביתה בכיתות י"א. "בשל ההתנהלות המזלזלת והמחפירה של משרד האוצר כלפי מורי החינוך העל יסודי ועל רקע ההצעות המשפילות והפוגעניות של משרד האוצר למורים, החליט ארגון המורים להחריף את הצעדים הארגונייםאנחנו לא נעצור עד ששכר המורים המתחילים בחינוך העל יסודי יהיה 12 אלף ש"ח לפחות ושכר המורים הוותיקים יעלה בהתאמה. לא ניתן יד להמשך השפלת מורי החינוך העל יסודי בישראל", כתב ארז.

משרד האוצר,

משרד האוצר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ממשרד האוצר נמסר בתגובה להודעתו של ארז כי הם הגישו הצעה עניינת אך הוא דוחה אותה.  "לפתחו של ארגון המורים הוגשה הצעה עניינית, מקיפה ומכבדת, שעושה שימוש נכון והוגן בכספי משלם המסים לטובת מערכת החינוך. לא כל הצעה שאינה מתקבלת היא השפלה, וצר לנו כי מורי ותלמידי ישראל משלמים את המחיר על ההתנהלות של רן ארז".