שר בכיר מהליכוד הותקף באלימות במסעדה בתל אביב

מספר מתפרעים התעמתו פיזית עם מאבטחי שר הכלכלה ועם שוטרים תוך ניסיון להגיע אליו ולפגוע בו. מאבטחי השר והשוטרים הגנו על השר, כאשר המתפרעים תקפו גם את השוטרים באלימות | ברקת: "אלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה ועלולה להביא לחורבן המדינה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/04/23 22:06 ו באייר התשפג

שר בכיר מהליכוד הותקף באלימות במסעדה בתל אביב
השר ניר ברקת | , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שר הכלכלה ניר ברקת וצוותו הותקפו הערב (ה') באלימות, עת היה השר בדרכו לרכבו בתל אביב לאחר ביקור במסעדה בעיר, כך נמסר מלשכתו של ברקת. בהודעה נכתב כי מספר מתפרעים התעמתו פיזית עם מאבטחי השר ועם שוטרים תוך ניסיון להגיע אליו ולפגוע בו. מאבטחי השר והשוטרים הגנו עליו בגופם. המתפרעים תקפו גם את השוטרים באלימות, ושוטר אחד פונה באמבולנס לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. 

"אלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה ועלולה להביא לחורבן המדינה"

השר ניר ברקת אמר לאחר האירוע כי אין שום תרוץ לאלימות. לדבריו, "אלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה ועלולה להביא לחורבן המדינה ולהפיכתנו למדינה ללא חוק וסדר. אני שולח איחולי החלמה מהירה לשוטר שנפצע ופונה לבית החולים. לכולם יש את הזכות להפגין, אך אין לאף אדם זכות לפעול באלימות".

מהמשטרה נמסר: "במשטרת ישראל התקבל דיווח על כעשרה מוחים שהגיעו למסעדה ברחוב רוזנבלום בתל אביב, בה שהה שר הכלכלה והתקהלו במקום. במהלך הרחקת המוחים מהמקום הותקפו השוטרים ושניים מהמוחים נעצרו לחקירה. אחד השוטרים נפצע באורח קל ברגלו ופונה לטיפול". מספר תוקפים נעצרו על ידי השוטרים במקום.