ראש עיר בן 65 עם 15 ילדים התחתן עם נערה בת 16

חיסאם חוסיין דהייני, ראש העיר אראוקריה שבברזיל, התחתן לאחרונה עם קאואן רודה קמארגו, נערה צעירה. על פי הדיווח במדינה, יום לאחר החתונה אמה של בת ה-16 קודמה בעבודתה במחלקת התרבות בעיר

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/04/23 21:09 ו באייר התשפג

ראש עיר בן 65 עם 15 ילדים התחתן עם נערה בת 16
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

דיווח לא רגיל ומעורר מחלוקת, מגיע מהעיירה אראוקריה שבמדינת פראנה בסאו פאולו, ברזיל. ראש העיר, חיסאם חוסיין דהייני בן ה-65, התחתן בתחילת החודש עם קאואן רודה קמארגו, נערה צעירה בת 16. על פי הדיווח שהובא אתמול (ד') באתר "G1.GLOBO", לנערה מלאו 16 שנים יום לפני החתונה, הגיל החוקי לנישואים עם אישורים ההורים בברזיל. דהיינו התחתן לראשונה בשנת 1980 והביא לעולם 16 ילדים, שאחד מהם נפטר במהלך השנים. 

חיסאם חוסיין דהייני |

חיסאם חוסיין דהייני | צילום: CC BY-SA 4.0 Sem informações de autoria.

על פי הדיווח, קמארגו היא אשתו השביעית של דהייני, שבעקבות הביקורת הרבה אותה ספג התפטר מתפקידו כראש העירייה. למחרת החתונה, אמה בת ה-36 של קמארגו, מרילין רוד, שעבדה כמזכירה כללית במחלקת התרבות של העירייה, קודמה לתפקיד מנהלת מחלקת התרבות, כך על פי הדיווח. בנוסף, אחותה של רוד משמשת גם היא בתפקיד בכיר באראוקריה. 

משרד התובע הציבורי של מדינת פארנה פרסם כי מתנהלת חקירה בנוגע לקידומה של החמות ונבדק  האם המינויים קשורים לחתונתו עם בת ה-16. דובר המשרד: "אחת השאלות המרכזיות נוגעת לקידומה של מרילין רוד. עם זאת, לטענת בכירים בעירייה, היא עומדת בתנאים הנדרשים לתפקיד, שכן יש לה ותק של 26 שנים".