לקראת הפגנת הימין | הרב יעקב אריאל: "להימנע מכרזות שיש בהן קיטוב או שנאה"

אחד מבכירי הרבנים בציונות הדתית מצטרף לתמיכה בהפגנת הימין ולתמיכה ברפורמה במערכת המשפט, אך קורא להפגנה שקטה: "מצטרף לקריאה להשתתף בעצרת לשכלול מערכת המשפט בישראל; יש לשמור על החוק והסדר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/04/23 08:34 ו באייר התשפג

לקראת הפגנת הימין | הרב יעקב אריאל: "להימנע מכרזות שיש בהן קיטוב או שנאה"
הרב אריאל. , צילום: פלאש 90. אורן נחשון

תמיכה וקריאה לשמירה על החוק: הרב יעקב אריאל, מבכירי רבני הציונות הדתית מצטרף לתמיכה בהפגנת המיליון של ארגוני הימין שתתקיים הערב (ה') בשעה 19:00 מול משכן הכנסת בירושלים. הרב הביע את תמיכתו ברפורמה במערכת המשפט אך הוסיף כי העצרת צריכה לשמור על החוק והסדר.

"על העצרת להיות מכובדת ושקטה"

קריאת הרב אריאל והצטרפותו לתמיכה בהפגנה הינה משמעותית, וזאת לאחר שלפני כחודש קרא הרב לעצור את חקיקת הרפורמה עד לאחר יום העצמאות. במכתבו כותב הרב אריאל: "גם אני מצטרף לקריאה להשתתף בעצרת לשכלול מערכת המשפט בישראל, שתייצג את כל רבדי החברה, ותכיר את מקומה ואחריותה. על העצרת להיות מכובדת ושקטה. יש להימנע מכרזות שיש בהן קיטוב או שנאה, ולשמור על החוק והסדר".

הפגנת הימין

הפגנת הימין לפני כחודש | צילום: ללא

מארגני העצרת, ח"כ אביחי בוארון מהליכוד וברל'ה קרומבי העומד בראש "יוזמת תקומה 2023" ומיוזמי ההפגנה, דיווחו על מעל לאלף אוטובוסים שנרשמו עד כה לעצרת בירושלים ממאות נקודות איסוף ברחבי הארץ. המארגנים קראו לציבור להקדים הגעתם לירושלים וזאת בשל חשש  מעומסי תנועה כבדים בעקבות מאות האלפים אשר צפויים להגיע להפגנה.

"מחנה שלם לא יכול לחיות עם הידיעה שהוא שווה פחות"

ח"כ אביחי בוארון הסביר: "מחנה שלם לא יכול לחיות עם הידיעה שהוא שווה פחות. אם לא תהיה רפורמה - זה אומר שהפתק שלנו בקלפי לא שווה. אנחנו רוב בקלפי אבל אנחנו לא באמת יכולים לנהל את המדינה. המציאות הזו חייבת להשתנות".