בן גביר במתקפה על הח"כ מחד"ש: "נגמרו הזמנים"

השר בן גביר תקף את חבר הכנסת מחד"ש, עופר כסיף, לאחר שכינה אותו "פאשיסט" בעקבות הורדת דגלי אש"ף בנצרת על ידי המשטרה: "אתם רוצים אנרכיה ומדינת אש"ף, ואנחנו רוצים מדינת ישראל יהודית וציונית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/04/23 22:13 ה באייר התשפג

בן גביר במתקפה על הח"כ מחד"ש: "נגמרו הזמנים"
השר בן גביר, , צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

חבר הכנסת מחד"ש, עופר כסיף, תקף היום (ד') את השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, לאחר שהמשטרה הסירה דגלי אש"ף ברחובות נצרת. "הפאשיזם כבר כאן, לא נעבור על מעשה נפשע וביריוני זה בשקט ולעולם לא ניכנע לפאשיזם הבן גבירי", כתב כסיף בעמוד הטוויטר שלו. בתגובה לדבריו, השר בן גביר אמר כי הוא עומד מאחורי החלטה זו. 

"עופר כסיף ואחמד טיבי, נגמרו הזמנים שבמשרד לביטחון לאומי יושב שר שנותן לכם לחגוג ביום ולהניף דגלי טרור ביום העצמאות. לפי המדיניות שלי המשטרה מנעה היום הצקות ליהודים והחרימה דגלי אש"ף. אתם רוצים אנרכיה ומדינת אש"ף, ואנחנו רוצים מדינת ישראל יהודית וציונית", כתב בן גביר.

עופר כסיף

עופר כסיף צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בן גביר נאם "הסיפור של כולנו"

נזכיר כי אתמול הגיע השר בן גביר לטקס יום הזיכרון לבאר שבע, למרות המחאות נגדו. בנאומו בבאר שבע, סיפר השר על אסיד סוועד, לוחם מג"ב שנרצח במחסום שועפט, ואמר כי: "הסיפור הזה משותף לכולנו, לחילוניים, לדתיים, למשפחות מהעיר מהכפר מהדרום והצפון,  מההתיישבות אל הקיבוץ, ביישובים הדרוזים, הצ'רקסים והבדואים. הסיפור של כולנו נראה לא פעם כסיפור, עצוב קשה ומייאש". 

בן גביר נאם בבאר שבע

בן גביר נאם בבאר שבע צילום: Sraya Diamant/Flash90

עוד אמר: "נצח ישראל לא ישקר. לא בכדי נסמך יום הזיכרון ליום העצמאות, אלא כדי לבטא את עוצמתם המטלטלת והשזורה של החיים והשכול". וסיים את דבריו במילים: "יהי זכרם של הנופלים במערכות ישראל ובפעולות האיבה- ברוך, וצרור עימנו לעד".