צפו "לא יוכלו לנצח אותנו": הנאום המרגש של האחות השכולה

רחל יניב, אחותם של הלל ויגל הי"ד שנרצחו בפיגוע הירי בחווארה, נשאה נאום מרגש בטקס "שירים לזכרם": "למרות המחיר ששילמנו, אנחנו ממשיכים לאהוב את הארץ, את הצבא ואת ארץ ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/04/23 00:09 ד באייר התשפג

"לא יוכלו לנצח אותנו": הנאום המרגש של האחות השכולה
צילום: צילום מסך דוברות הכנסת

מתייחדים עם הנופלים: טקס "שירים לזכרם", התקיים  הערב (ב') במשכן כנסת בהשתתפותם של נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות שרי ממשלה, חברי כנסת, משפחות שכולות ונכבדים נוספים. רחל יניב, אחותם של הלל ויגל הי"ד שנרצחו לפני כחודשיים בפיגוע ירי בחווארה, נשאה נאום מרגש מעומק ליבה בטקס.

צפו בנאום של רחל יניב:

"כשאנחנו ביחד -לא יוכלו לנצח אותנו"

"אחיי הלל ויגל נרצחו הותירו חלל ענק בלב", פתחה רחל את דבריה, "עוד לא עיכלנו שהם לא איתנו. מעולם לא תכננתי שביום הזיכרון אתייצב כחלק ממשפחת השכול, שנושאת עיניים לשמים, ששמות יקיריה לא יהיה לשווא. עם ישראל יחיה חיים מלאים של שמחה. וכמו הרצח והשנאה בארצנו, שנשוב ונתאחד לעם אחד. כשאנחנו ביחד -לא יוכלו לנצח אותנו. למרות המחיר ששילמנו, אנחנו ממשיכים לאהוב את הארץ, את הצבא ואת ארץ ישראל".

יגל והלל יניב הי"ד

יגל והלל יניב הי"ד צילום: צילום: סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מצמרר: אח הנרצחים אמר קדיש בערב בר המצווה

מוקדם יותר, בטקס יום הזיכרון הממלכתי ברחבת הכותל, צור יהודה יניב, אחיהם הצעיר של הלל-מנחם ויגל-יעקב יניב הי"ד אמר קדיש בטקס הממלכתי ברחבת הכותל, בערב בר המצווה שלו. את הקדיש אמר צור יהודה יחד עם אביו, שלום.

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il