הנערה הסרוגה שתשיא משואה משחזרת: "זה היה מרגש מאוד"

רעות עמיחי, נערה דתייה מהמושב נטע, נבחרה להשיא משואה בעקבות התנדבותה בארגון השומר החדש. בראיון לכיפה היא אומרת: "זה לא אירוע פוליטי טקס המשואות"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/04/23 10:34 ג באייר התשפג

הנערה הסרוגה שתשיא משואה משחזרת: "זה היה מרגש מאוד"
רעות עמיחי, צילום: איתן גאל דור

צעירת משיאי המשואות, רעות עמיחי בת ה-17 , מהמושב נטע בחבל לכיש נבחרה להשיא משואה כמי שמתנדבת  כבר 3 שנים בשומר החדש. בראיון לכיפה היא מספרת: "מנכ"ל השומר הציע לי להדליק משואה בשם כל מתנדבי הארגון, זה היה מרגש מאוד וחצי שעה אחרי זה מירי רגב התקשרה וזה היה מרגש מאוד, זה היה גם שוק והלם אבל זה היה מאוד מרגש".

רעות עמיחי: "זה לא אירוע פוליטי"



ספרי על ההתנדבות שלך

"השומר החדש זה ארגון שנוסד כדי לשמור על אדמות המדינה, לחנך מתוך האדמה ולחבר בין אנשים, אנחנו מתנדבים אצל חקלאים בגאווה גדולה. בנוסף אני בתוכנית המנהיגות של השומר, צעירים מכל החברה הישראלית שיוזמים פרוייקטים ומדברים מנהיגות". 

כנערה דתיה, מה דעתך על הסרטון הגזעני של חורב?

"אני גדלה ביישוב קהילתי דתי שבו מקבלים אנשים מכל העדות והגוונים, העיקר שהם אנשים טובים עם רצון טוב בלב אז אני לא יודעת על מה היה הסרטון ועל מה הם נכנסו לשם ואולי זה גם היה בצחוק, אני לא יודעת, אני כן יודעת ששבת שעברה היה אצלנו חבר של אבא שלי מקיבוץ בצפון ואנחנו מיישוב דתי בדרום, ואנחנו עדיין חברים". 

מה את חושבת על הקריאות לא לקבל פרס מההמשלה הנוכחית?

"כל מי שיעמוד על הבמה עושה דברים נפלאים למען מדינת ישראל ועם ישראל ומגיע להם ואני פשוט מצדיעה להם כי הם אנשים מדהימים. זה לא אירוע פוליטי טקס המשואות, אני מגיעה לשם כדי להוקיר תודה לכל מתנדבי השומר החדש".