ערב יום הזיכרון | צור גולדין בביקורת חריפה: "המדינה לא נלחמת על חייליה בשום צורה"

צור גולדין, אחיו של סג"מ הדר גולדין שגופתו מוחזקת בעזה יחד עם גופתו של סמ"ר אורון שאול, פרסם היום פוסט נוקב נגד מדיניות הממשלה: "ילדים בישראל מתרגלים למציאות שבה מדינת ישראל לא נלחמת על חייליה בשום צורה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/04/23 11:39 ב באייר התשפג

ערב יום הזיכרון | צור גולדין בביקורת חריפה: "המדינה לא נלחמת על חייליה בשום צורה"
שאול וגולדין ז"ל, צילום: באדיבות המשפחות

צור גולדין - אחיו התאום של סגן הדר גולדין הי"ד שגופתו מוחזקת בעזה בידי ארגון הטרור חמאס, תקף היום (א') את מדיניות הממשלה בשמונה השנים האחרונות, בהן גופת אחיו וגופתו של סמ"ר אורון שאול הי"ד מוחזקות בידי ארגון הטרור. בשנים האחרונות לא נרשמה התקדמות משמעותית במאמצים להביאם לקבר ישראל.

צור גולדין

צור גולדין צילום: Yonatan Sindel/Flash90

צור גולדין: "אין אחדות בלי רעות"

לקראת יום הזיכרון שיחול השבוע ביום שלישי, כתב גולדין בחשבון הפייסבוק שלו פוסט קצר ונוקב בו ביקר את המצב הנוכחי, "ערב יום הזיכרון 2023: 8 שנים ו-8 חודשים אח שלי- סגן הדר גולדין שלחם בחזית צוק איתן עדיין בעזה במקום ידוע.  8 שנים ו-8 חודשים ילדים בישראל מתרגלים למציאות שבה מדינת ישראל לא נלחמת על חייליה בשום צורה" גולדין סיים במשפט תוך שהוא רומז למתחולל סביב בתי העלמין בעת האחרונה וכתב "אין אחדות בלי רעות". 

לאה גולדין והורים לחיילים שהתגייסו

לאה גולדין והורים לחיילים שהתגייסו צילום: מטה המאבק למען הדר גולדין

לאה גולדין תקפה את ח"כ ביטון: "אז מה כל ההצגה הזאת?"

כזכור, לפני כחודשיים על רקע יום הציון לחללי מערכות ישראל שמקום קבורתם לא נודע, השתתפה אמו של הדר גולדין  - לאה גולדין בישיבה שנערכה בוועדה לביקורת המדינה, ובה תקפה את חבר הכנסת מיכאל ביטון על כך שלא עשה דבר בכדי להחזיר את השבויים: "זה לא אתה שהיית סגן שר הביטחון עד לא מזמן, עכשיו אתה מגלה את הדברים? הרי שמעת את זה ממקור ראשון כמה שנים טובות, כשהגעת איתנו למסדר הדר, אז מה כל ההצגה הזאת?" אמרה גולדין והאשימה את חבר הכנסת: "לא עשית כלום".

צילום: ערוץ כנסת

"לא עמדנו במשימה- לא כמדינה, לא כממשלה, לא ככנסת"

ביטון קיבל את הביקורת של האם השכולה, והודה: "אין לנו זכות לנאום כאן נאומים ארוכים. לא עמדנו במשימה- לא כמדינה, לא כממשלה, לא ככנסת". עוד הוסיף והדגיש: "הנושא הזה הוא לפתחנו, וכל עוד לא עמדנו במשימה צריך פחות דיבורים ויותר מעשים".