בורך דיין האמת: נפטר שורד השואה ששולי רנד החליף בטקס

שורד השואה אפריים מול שהיה אמור לשאת את תפילת "אל מלא רחמים" בטקס יום הזיכרון לשואה נפטר היום אחרי שהובהל לבית החולים במצב קשה. שולי רנד, שהחליף אותו בטקס, פרסם פוסט לזכרו

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/04/23 12:09 ל בניסן התשפג

בורך דיין האמת: נפטר שורד השואה ששולי רנד החליף בטקס
אפרים מול ז"ל, צילום: יצחק הררי/יד ושם

שורד השואה וחסיד חב"ד, אפרים מול, היה אמור לשאת את תפילת אל מלא רחמים בטקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה ב"רחבת גטו ורשה" ביד ושם. אולם זמן קצר לפני שאמור היה לעלות ולשאת את התפילה, הובהל במצב קשה לבית החולים. היום (ו') החזיר את נשמתו לבורא. ראש הממשלה נתניהו מסר תנחומים למשפחה, והזמר שולי רנד כתב: "אבד חסיד מן הארץ". 

שולי רנד

שולי רנד צילום: Moshe Shai/FLASH90

"אבד חסיד מן הארץ"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ספד לרב מול. "רעייתי שרה ואני שמענו בצער על פטירתו של שורד השואה אפרים מול ז"ל. רק לפני ימים אחדים נפגשתי עם אפרים, שנבחר להתפלל את תפילת 'אל מלא רחמים' בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה. אנחנו מבקשים לשלוח תנחומים מעומק הלב לרעייתו רחל ולילדיו. יהי זכרו ברוך".

שולי רנד ספד לשורד השואה. "נפגשנו השבוע בחזרות לטקס יום השואה ביד ושם. ר' אפרים מול היה אמור לשאת את תפילת א-ל מלא רחמים. במהלך החזרה הוא חש ברע והובהל לבית החולים ואני התבקשתי למלא את מקומו בטקס. הבוקר ר' אפרים החזיר את נשמתו הקדושה לבורא. אבד חסיד מן הארץ. ת.נ.צ.ב.ה".

"המפיקה שאלה אותי אם אהיה מוכן לומר בטקס את תפילת א-ל מלא רחמים"

רנד פרסם לפני מספר ימים סטורי בעמוד האינסטגרם שלו בו סיפר על השיחה שניהל עם אפרים ז"ל כשנפגשו בחזרות לטקס. "אתמול בחזרה הגנרלית לקראת טקס יום השואה, פגשתי את ר' אפרים מול, חסיד חב"ד בעל מאור פנים שחן מיוחד נסוך על פניו, התיישבתי לידו ודיברנו. הוא סיפר לי שהוא הכיר  היטב את אבי פרופסור יעקב רנד ז"ל וסיפר לי סיפור משעשע על אבי".