שולי רנד הוקפץ ברגע האחרון: "המפיקה שאלה אם אהיה מוכן"

הזמר והיוצר, שולי רנד, נשא את תפילת א-ל מלא רחמים בעצרת הזיכרון הממלכתית ביד ושם, במקומו של ר' אפרים מול, שפונה במצב קשה לבית החולים: "בעל מאור פנים שחן מיוחד נסוך על פניו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/04/23 09:51 כז בניסן התשפג

שולי רנד הוקפץ ברגע האחרון: "המפיקה שאלה אם אהיה מוכן"
שולי רנד, זיכה את הרבים, צילום: Miriam Alster/FLASH90

נזכור ולא נשכח: אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה נפתחו אמש (ב') בשעה 20:00 בעצרת הממלכתית ב"רחבת גטו ורשה" ב"יד ושם" בירושלים במעמד נשיא מדינת ישראל, יצחק הרצוג, ראש הממשלה, בנימין נתניהו נכבדים נוספים וניצולי השואה. בין האמנים שהופיעו בעצרת, היה הזמר והיוצר, שולי רנד, שאף כובד ברגע באחרון באמירת תפילת "אל מלא רחמים".

"המפיקה שאלה אותי אם אהיה מוכן לומר בטקס את תפילת א-ל מלא רחמים"

רנד פרסם סטורי בעמוד האינסטגרם שלו בו סיפר מדוע הוא כובד באמירת תפילת אל מלא רחמים. "אתמול בחזרה הגנרלית לקראת טקס יום השואה, פגשתי את ר' אפרים מול, חסיד חב"ד בעל מאור פנים שחן מיוחד נסוך על פניו, התיישבתי לידו ודיברנו. הוא סיפר לי שהוא הכיר  היטב את אבי פרופסור יעקב רנד ז"ל וסיפר לי סיפור משעשע על אבי".

העצרת הממלכתית ביד ושם

העצרת הממלכתית ביד ושם צילום: Erik Marmor/Flash90

הזמר קרא לעוקביו להתפלל לרפואתו של הרב. "חצי שעה אחר כך, נכנסה אחת המפיקות ושאלה אותי אם אהיה מוכן לומר בטקס את תפילת א-ל מלא רחמים. מסתבר שר' אפרים פונה במצב קשה לבית החולים. בואו נתפלל לבריאותו. ר' אפרים איסי בן בלה לרפו"ש".