מהפכה בטוויטר: וי כחול - בתשלום בלבד

משתמשים רבים גילו הבוקר כי טוויטר הסירו את סימן ה"וי הכחול", הסיבה: מעכשיו השירות זמין רק למנויים בתשלום | הרשת החברתית גועשת: "טוויטר הופך למקום מסוכן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/04/23 09:03 ל בניסן התשפג

מהפכה בטוויטר: וי כחול - בתשלום בלבד
טוויטר, צילום: shutterstock

המהלך החדש של הרשת החברתית טוויטר: טוויטר החליטה הבוקר (ו') להסיר את סימן הוי הכחול מחשבונות האושיות והעיתונאים שמשתמשים ביישומון. הסיבה: מעכשיו וי כחול עולה כסף - ומי שרוצה להתהדר בסימן האמינות הקטן יצטרך להירשם כמנוי לשירות. המשתמשים שגילו את השינוי הבוקר, כבר הספיקו להציף את הטוויטר בציוצים מבודחים בנושא. 

"אבד וי כחול, המוצא הישר יקבל פרס כספי"

העיתונאי שאול אמסטרדמסקי ניסה להיות פיוטי: "ביי ביי וי כחול אם תראו אותו תגידו לו שאני", והעיתונאית טל שניידר הזהירה מפני מתחזים: "Read that thread כל הסוכנויות, שגרירויות, נציגים רשמיים שנוצרו ללא וי כחול וקמים להם מתחזים כפטריות אחרי הגשם. טוויטר הופך למקום מסוכן".

שאול אמסטרדמסקי

שאול אמסטרדמסקי צילום: תאגיד השידור הציבורי

העיתונאי גואל פינטו כתב: "אז אין יותר וי כחול? טוב, תזכרו, הקוד הסודי שלנו הוא: מוניק!", "אבד וי כחול, המוצא הישר יקבל פרס כספי", כתבה אשת התקשורת תמר אלמוג. גם העיתונאי סמי פרץ ניסה לחרוז: "מי שמביט בי מאחור לא יודע שהיה לי וי כחול".


 

גיא זהר: "אני משלם"

היוצא מן הכלל, בין שלל אנשי התקשורת המספידים, הוא גיא זוהר, שכתב: "מקדים תשובה לשאלה - וי כחול פה מעיד, שאני משלם (כבר כמה חודשים) לטוויטר על העלאה של קטעי וידאו מעל 2 דקות, ואם זה לא מוצא חן אשתמש בזכות שקיבלתי על הדרך לערוך את הפוסטים ואכתוב משהו אחר".

גיא זהר

גיא זהר צילום: מהצד השני, כאן 11