צפו בתיעוד בניה פרץ החל להזיז את רגליו: "קשה לקלוט את הסיטואציה"

בניה פרץ שנפצע בפיגוע בצומת תפוח ועבר ניתוח יחודי בתאילנד החל להזיז את רגליו: "תודה לכל עם ישראל על התפילות והחיזוקים". יוסי דגן: "בעזרת השם אנחנו עוד נרוץ יחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/23 21:05 כט בניסן התשפג

בניה פרץ החל להזיז את רגליו: "קשה לקלוט את הסיטואציה"
בניה פרץ מזיז את רגליו | , צילום: צילום מסך

בניה פרץ, אשר נפצע בפיגוע בצומת תפוח לפני כשנתיים, ועבר ניתוח יחודי בתאילנד החל להזיז את רגליו. עופר אביו של בניה עדכן את ראש מועצת שומרון יוסי דגן המלווה את המשפחה בבשורות המשמחות, והעביר אליו תיעוד של התנועות הראשונות ברגליו של בניה. 

צילום: רועי חדי

"תודה לכל עם ישראל על התפילות והחיזוקים"

"קשה לי קצת לקלוט את הסיטואציה, אני מאוד נרגש", אמר בניה. "באתי לפה בשביל לתת הכל כדי שאוכל לחזור ללכת וברוך ה' רואים התקדמות. תודה לכל עם ישראל על התפילות והחיזוקים".

יוסי דגן אמר לבניה בשיחתם: "ראיתי את הסרטונים מאביך שאתה מתחיל להזיז את הרגליים ופשוט התחלתי לבכות. אתה מרגש את כל תושבי השומרון יחד עם כל עם ישראל. אתה גיבור ישראל אמיתי. לראות את החיוך והאמונה שלך ועם כל הקושי מתחיל להזיז את הרגליים זה רגע אדיר. בעזרת השם אנחנו עוד נרוץ יחד".

השיחה של בניה ויוסי דגן |

השיחה של בניה ויוסי דגן | צילום: רועי חדי

צביקי גולדברג שהוביל את קמפיין גיוס ההמונים שאפשר לפרץ לעמוד בהוצאות הניתוח המורכב בתאילנד, התרגש מהצלחת הניתוח: "אנחנו מקבלים מאות פניות במדיות השונות של דרישה בשלומו של בניה, עם ישראל דואג ומבקש לדעת שהמסע של בניה מתקדם. התזוזות הראשונות מרגשות מאד ומעידות על תחילתו של המסע לחזרה לחיים".

בניה יצא לפני כשבוע לטיפול בתאילנד כשהוא מלווה באביו ובשני חברים קרובים, בני המחזור שלו מהישיבה באיתמר, חברים ובני משפחתו באו לנתב"ג ללוות אותו לכבש המטוס. בניה צפוי כעת לעבור שיקום של חודשים ארוכים בתאילנד ולאחריהם ישוב לישראל.